زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ -

اسماعیلی‌فر: علاقه ای به جدایی از ذوب آهن ندارم

هافبک تدافعی ذوبی ها می گوید که امیر قلعه نویی با ورود به تیم، روحیه برنده شدن را هم با خود آورده است.

سرای نور؛در خصوص تمدید قرارداد با باشگاه که در نهایت امروز انجام شد، گفت: ذوب آهن خانه ی من است؛ یک سری مشکلات خیلی کوچک وجود داشت که زیاد طول نکشید. سوء تفاهماتی کوچک وجود داشت که خیلی راحت حل شد. جلسه ای با آقای آذری داشتم که ایشان گفتند برو فکر کن تا بعدا قرارداد را ثبت کنیم. البته من قراردادم را تمدید نکردم و در واقع یک فصل دیگر تمدید کردم. یک سال قرارداد داشتم و با توجه به شرایط سنی ای که دارم علاقه ای به جدایی از ذوب آهن ندارم؛ چون اصفهان شهر خودم است و ثبات خیلی خوبی در تیم وجود دارد. امسال هم با توجه به شرایط فکر می کنم سال خوبی داشته باشیم، چون تیم خوبی داریم.

هافبک تیم ذوب آهن در خصوص اضافه شدن امیر قلعه نویی به تیم افزود: آقای قلعه نویی مربی بزرگی با روحیات برد است. خودشان گفتند که سبک بازی ذوب آهن در سال های اخیر را دوست داشتند و مربیان قبلی هم زحمت زیادی برای تیم کشیدند. خیلی زود است در مورد لیگ صحبت کنیم ولی شرایط خیلی خوبی داریم؛ نمی گویم مدعی قهرمانی هستیم ولی مطمئن باشید ذوب آهن خوبی را در فصل پیش رو می بینید. فقط امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم.

اسماعیلی فر در مورد خریدهای جدید ذوب آهن و شرایط آنها در تمرینات عنوان کرد: خریدهایی که انجام شده همه جزء بهترین های لیگ هستند  و بازیکنان خوب لیگ را جذب کردیم؛ خیلی زود هم با تیم اخت شدند  و این خصوصیت باشگاه ذوب آهن است؛ خود بوحمدان به ما می گفت که فکر نمی کرده اینقدر زود بتواند با شرایط تیم هماهنگ شود.

هافبک تدافعی ذوبی ها در مورد پیروزی های صد در صدی در بازی های دوستانه بیان کرد: بردن در بازی های دوستانه مهم است ولی همه چیز نیست؛ خیلی نتایج خوبی گرفتیم به خصوص در مقابل تیم ملی ازبکستان  و همینطور بازی با سپاهان که تیم های منسجمی بودند. خدارا شکر طوری بازی کردیم که برنده شدیم و امیدوارم این عملکرد در بازی های رسمی هم ادامه داشته باشد.

اسماعیلی فر در مورد اولین دیدار این تیم در مشهد که تداعی اولین دیدار لیگ شانزدهم نیز است، گفت: همین که در اولین بازی به پابوس آقا امام رضا می رویم را به فال نیک می گیریم؛ بازی فصل قبل هم بازی خوبی بود ولی شرایط در نهایت به نفع ما رقم نخورد. سیاه جامگان در این فصل خیلی تغییر کرده  و شاید تنها نقطه شباهت با فصل گذشته این است که به مشهد می رویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو