زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ -

شروع و پایان طوفانی طلایی‌پوشان در بازار تابستانی

تیم فوتبال سپاهان فعال ترین تیم در شروع پنجره ی تابستانی بود و در شرایطی که روزهای آرامی را سپری می کرد، با سه بازیکن طی دو هفته مانده تا آغاز لیگ به توافق رسید.

سرای نور؛

مدیران باشگاه سپاهان پس از پایان لیگ شانزدهم با توجه به لیستی که زلاتکو کرانچار در اختیار آنها قرار داده بود، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و با ۶ بازیکن به توافق دست یافتند.

عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، ساسان انصاری، شاهین ثاقبی، حسن جعفری و سعید آقایی بازیکنانی بودند که در همان روزهای ابتدایی به سپاهان اضافه شدند.

پس از شروع طوفانی سپاهان در بازار تابستانی، مدیران این تیم رویکردی محافظه کارانه را در پیش گرفتند و کار مذاکره با گزینه های خارجی مورد نظر کرانچار را شروع کردند؛ مذاکره با این بازیکنان باعث شد تا سپاهانی ها در شرایطی که سایر باشگاه ها فعالانه در بازار نقل و انتقالات کار خود را دنبال می کردند، روزهای آرامی را پشت سر بگذارند.

موج دوم طلایی پوشان در دو هفته مانده به آغاز بازی های لیگ شروع شد و آنها با سه بازیکن خارجی مد نظر زلاتکو کرانچار به توافق رسیدند؛ ژایرو رودریگوئز مدافع میانی فصل گذشته ی تیم نفتچی باکو، مروان حسین مهاجم تیم الشرطه ی عراق و در نهایت رافائل کریولارو هافبک بازیساز فصل گذشته ی آروکای پرتغال، سه بازیکنی بودند که در موج دوم حضور طلایی پوشان در بازار نقل و انتقالات به این تیم پیوستند تا سپاهانی ها برای شروع لیگ هفدهم دو سه برهه ی مختلف را پشت سر بگذارند؛ روزهایی که با خریدهای خبرساز در اوایل پنجره ی تابستانی آغاز شد و پس از یک دوره ی منفعلانه با خرید سه بازیکن خارجی پیش از شروع رقابت ها به پایان رسید تا کرانچار با برآورده شدن تمام خواسته هایش به لیگ هفدهم برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو