زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

نیروی انتظامی شهرستان نور به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند

فرماندار نور گفت: نیروی انتظامی شهرستان نور با پراکندگی فراوان جغرافیایی، حجم کار زیاد و تمام تنگناها به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرای نور، نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۷) در شهرستان نور برگزار شد.

 

هادی خنجری با تبریک دهه کرامت با قدردانی از زحمات نیروی‌های خدوم انتظامی اظهارکرد: نیروی انتظامی با ایفای نقش در عرصه امنیت به مردم این اطمینان را می‌دهد که در کشوری با ضریب امنیتی بالا زندگی و مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنند.

 

وی با اشاره به این که شهرستان نور سومین شهرستان ازنظر وسعت جغرافیایی است نیروی انتظامی شهرستان نور با پراکندگی فراوان جغرافیایی، حجم کار زیاد و تمام تنگناها به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند.

 

فرماندار نور تصریح‌کرد: در حال حاضر از نظر امنیت در حوزه اجتماعی و مشکلاتی که در گذشته با آن مواجه بودیم بر اساس آمار و گزارش‌هایی که دریافت می‌کنیم، بهترین شرایط را داریم و این عملیات که در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود نشان از اقتدار نظام است.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه و کشفیات نشان می‌دهد نیروی انتظامی با رصد و ورود به موضوعات مختلف قاچاق، سرقت، مبارزه با ارازل و اوباش و… به مردم اطمینان می‌دهد که نیرو‌های مقتدری وجود دارند که در افزایش ضریب امنیتی جامعه تأثیرگذارند.

زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو