زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

پاسخ منفی بیل به مورینیو و رد پیشنهاد یونایتد

گرت بیل طبق ادعای مارکا هیچ انگیزه ای برای جدایی از رئال در این تابستان ندارد.

سرای نور؛

علاقه یونایتد به گرت بیل چیز عجیبی نیست و خود این بازیکن هم در مصاحبه هفته گذشته خود با مارکا تایید کرد که هر تابستان پیشنهادی از یونایتد دریافت و آنها را رد کرده است.

 

 

 

 

این اتفاق در یکی دو هفته اخیر نیز تکرار شده و حتی خود مورینیو نیز به صورت ضمنی تایید کرد که دوست دارد بیل را برای یونایتد جذب کند. او پیش از بازی دوستانه رئال و یونایتد در صحبتی درگوشی به بیل گفت که نتوانستم تو را بخرم چون هرگز حرفی در مورد جدایی نزدی.

 

امروز نشریه میرر فاش ساخت که مورینیو هنوز از جذب بیل ناامید نشده و در حال طرح ریزی یک برنامه خاص برای جدا کردن ستاره ولزی از رئال است.

در واکنش به این خبر، مارکا به نقل از نزدیکان بیل گزارش داد که این بازیکن پیشنهاد یونایتد و مورینیو را رد کرده و به هیچ عنوان قصد ندارد رئال را ترک کند. او که فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود، این روزها در تمرینات پیش فصل سخت در حال تلاش است تا بتواند سالی به دور از مصدومیت را پشت سر بگذارد.

طبق ادعای مارکا، بیل حتی در صورت پیوستن امباپه به رئال نیز قصد جدایی از جمع کهکشانی ها را ندارد. او ۱۷ میلیون یورو سالانه از رئال حقوق می گیرد و سال گذشته قراردادش را تا ۲۰۲۲ تمدید کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو