زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

یک مانع جدید در راه پیوستن امباپه به رئال

اگر روز گذشته خبر علاقه بارسا برای جذب امباپه به عنوان مانعی برای پیوستن این پدیده به رئال مطرح شد امروز مشکل مالیات هم به آن اضافه شده است.

سرای نور؛

سه روز پیش مارکا ادعا کرد که رئال برای جذب امباپه با موناکو به توافقات اولیه دست یافته و قصد دارد ۱۸۰ میلیون یورو به باشگاه فرانسوی پرداخت کند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، موناکو آن را رد کرد و عنوان داشت که توافقی با باشگاهی حاصل نشده و آنها در پی تمدید با امباپه هستند.

 

 

 

 

شب گذشته در برنامه ال لارگرو از شبکه کادنا سر این موضوع مطرح شد که پیشنهاد رئال به موناکو ۱۵۰ میلیون یورو بوده و سیتی با ۱۰ میلیون یورو بیشتر، شانس اول جذب امباپه محسوب می شود.

به ادعای این شبکه رادیویی، موناکو برای فروش امباپه ۱۸۰ میلیون یورو خالص می خواهد ولی رئالی ها قصد ندارند چنین رقمی برای جذب یک بازیکن ۱۸ ساله هزینه کنند.

 

همچنین مشکل بزرگ و جدید رئال برای جذب امباپه اینجاست که اگر بخواهند ۱۸۰ میلیون یورو برای این انتقال هزینه کنند، طبق قانون باید ۱۹ درصد مالیات آن را نیز بپردازند و به این ترتیب رقمی بالغ بر ۳۰ میلیون اضافه تر باید هزینه کنند.

وضعیت انتقال امباپه برای رئالی ها روز به روز پیچیده تر می شود و باید دید سرانجام چه راهکاری برای این موضوع پیدا خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو