زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

ترکیب احتمالی تیم تغییر شکل یافته‌ی کرانچار

نداشتن مهاجم و همینطور زمان کمی که خریدهای جدید سپاهان برای تمرین با سایر بازیکنان داشتند، از چالش های زلاتکو کرانچار در انتخاب ترکیب اصلی تیم است.

سرای نور؛

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در اولین دیدار خود از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپا خواهد بود.

طلایی پوشان با حضور کرانچار شرایط متفاوتی را نسبت به فصل گذشته تجربه می کنند و بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم، در پنجره ی تابستانی به تیم اضافه شده اند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سایپا:

خط دروازه: در خط دروازه لی‌اولیویرا در تمرینات دچار مشکل شده و با توجه به مصدومیت مهدی امینی، در صورتی که مهیای این بازی نشود، کرانچار باید از دروازه بان سوم خود یعنی حسین صدقیانی استفاده کند.

خط دفاعی: خط دفاعی زردپوشان به طور کامل نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و تنها عارف غلامی در تیم باقی مانده. با توجه به بازی های تدارکاتی تیم سپاهان به نظر می رسید سعید آقایی و حسن جعفری به ترتیب در پست مدافع چپ و راست و عزت الله پورقاز و عارف غلامی در مرکز خط دفاعی مورد استفاده قرار بگیرند. در این خط ژایرو رودریوگوئر این شانس را دارد تا جایگزین عارف غلامی شود.

خط میانی: دو هافبک تدافعی سپاهان به احتمال فراوان میلاد سرلک و رسول نویدکیا خواهند بود. یک خط جلوتر احتمالا با توجه به نداشتن مهاجم هافبک برزیلی تازه ورود سپاهان فرصت بازی به دست بیاورد و جلال علی محمدی، شاهین ثاقبی و رافائل کریولارو دیگر بازیکنان تیم باشند.

خط تهاجمی: در خط تهاجمی با توجه به محرومیت ساسان انصاری و در اختیار نداشتن مروان حسین، به نظر می رسد کرانچار از مهرداد محمدی بهره خواهد برد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو