زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

علت غیبت عجیب راموس مقابل سیتی و یونایتد

سرخیو راموس، کاپیتان رئال کمی دیرتر از دیگر بازیکنان رئال در تمرینات پیش فصل حاضر شد و بر خلاف انتظار بازی دوستانه برابر یونایتد و سیتی را هم از دست داد.

سرای نور؛

رئال مادرید در بازی برابر سیتی با نتیجه ۴-۱ مغلوب شد و ضعف های مشهودی نیز در خط دفاعی داشت به طوریکه غیبت راموس کاملا به چشم آمد.

راموس هنوز موفق نشده در بازی های تدارکاتی پیش فصل رئال حضور یابد و حتی در طول تمرینات نیز زیدان به وی دو روز استراحت داد اما علت این موضوع چه بوده است؟

 

 

 

 

زیدان به کاپیتان تیمش چند روز بیش از سایرین مرخصی داده بود و او ۱۲ روز پیش و تقریبا یک هفته دیرتر از دیگر بازیکنان، تمرینات خود را شروع کرد.

انتظار می رفت راموس در بازی با یونایتد در ترکیب رئال قرار بگیرد اما در حالی که ۴ بازیکن رئال که به دلیل حضور در تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا حتی دیرتر از راموس به تمرینات اضافه شده بودند توانستند به میدان بروند ، خبری از راموس در ترکیب نبود.

او در بازی برابر سیتی هم حضور نداشت تا تردیدها در مورد او قوت بگیرند. سرانجام راموس از روز گذشته به تمرینات بازگشت و بدون مشکل آن را به پایان رساند. به این ترتیب راموس می تواند بامداد یکشنبه در میامی برابر بارسا به میدان برود.

 

طبق ادعای آس، مشکل اصلی راموس که نتوانسته تاکنون برای رئال به میدان برود، به درد شدید گوش سمت راست او بر می گردد.

این مشکل هنگام غواصی در طول تعطیلات پیش فصل رخ داده و راموس به تازگی و پس از مراقبت های پزشکی توانسته این معضل را پشت سر بگذارد؛ با این حال او هنوز از این ناحیه کمی احساس درد می کند. زیدان هم در آخرین نشست خبری خود گفت که راموس به تدریج در حال آماده شدن است.

معمولا به فوتبالیست ها توصیه می شود از غواصی پرهیز کنند چون اختلاف سطح فشار درون آب ممکن است به شنوایی افرادی که حرفه ای نیستند آسیب وارد کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو