زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ -

آل‌کثیر: گلم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گلی که در بازی با سپیدرود زد را به علی کریمی تقدیم کرد.

سرای نور؛

در خصوص برد تیمش در هفته اول لیگ برتر می گوید: نیمه اول هیچ‌چیزی نداشت و سپیدرود توانست از یک موقعیت نهایت استفاده را ببرد. از طرفی تیم ما در نیمه اول شرایط خاصی داشت چون قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که ما واقعا سردرگم بودیم. به یکباره کادر فنی متوجه شد که نمی تواند از ۳ بازیکن استفاده کند و به جای آنها نفراتی وارد زمین شده بودند که اصلا گرم نکرده بودند.

مهاجم نفت ادامه می گوید: خوشبختانه در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و توانستیم ۲ گل بزنیم و ۳ امتیاز مهم در شروع لیگ بگیریم.ما ۴ فرصت داشتیم که توانستیم ۲ گل بزنیم و خوشحالم که یک گل زدم و یک پاس گل هم دادم. من در زمان مربیگری منصوریان و دایی به عنوان مهاجم چپ و راست بازی می‌کردم ولی در این بازی در پست خودم یعنی مهاجم نوک بازی کردم و خوشحالم که تاثیرگذار بودم. باید از حمید درخشان هم تشکر کنم که مرا در پست خودم بازی داد.

آل‌کثیر در پایان می گوید: گلی که در این بازی زدم را به علی کریمی تقدیم می کنم. او برای تیم ما زحمت کشید و در فصل آماده‌سازی کنار تیم بود، امیدوارم کریمی هر جا که هست موفق باشد. فقط امیدوارم مشکلات نفت برطرف شود تا بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو