زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور:

برخورد قاطع با مجرمان خشن که امنیت جامعه و مردم را به مخاطره می‌اندازند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور گفت: با مجرمان خشنی که امنیت جامعه و مردم را به مخاطره می‌اندازند با حداکثر ظرفیت با آنها برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۷) در شهرستان نور برگزار شد.

قنبر قنبری در گفت وگو اختصاصی با سرای نور با اشاره به جرائم امنیتی در شهرستان نور اظهارکرد: به مردم شهرستان نور قول می‌دهیم با استفاده از حداکثر ظرفیت قانونی با مجرمان خشن، شدیدترین برخورد را خواهیم کرد.

وی تأکیدکرد: با افرادی که امنیت جامعه و مردم را به مخاطره می‌اندازند در زمان بازداشت با تسهیلات آنها در زندان مانند مرخصی و ره کار که یک آزادی مشروط است نیز به هیچ وجه موافقت نمی‌شود و در دادگاه‌ها نیز از حداکثر ظرفیت استفاده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: سایر جرائم با توجه به سابقه و شخصیت افراد مجازات مناسب که عامل بازدارندگی از تخلف را داشته باشد در نظر گرفته می‌شود تا دوباره به عرصه جرم و تخلف بازنگردند.

 

این مسئول افزود: با همکاری بسیار خوب بین بسیج، سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی تلاش کردیم از نظر شناسایی مجرمین، محل اختفا و جرائمی که مرتکب می‌شوند با هماهنگی مناسب ضریب امنیتی شهرستان را تا جایی که قابل قبول باشد، بالا ببریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو