زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

نصرتی: اتفاقات نفت را باید در گینس ثبت کنند

تیم نفت تهران با وجود تمامی مشکلات بزرگش در اولین دیدار فصل به پیروزی رسید و محمد نصرتی یکی از مهره های کلیدی در کسب این سه امتیاز باارزش بود.

سرای نور؛تیم نفت تهران که شرایط نابسامانی دارد سرانجام در لیگ برتر به میدان رفت و درمیان تعجب موفق شد تیم سپیدرود را شکست دهد. محمدنصرتی مدافع باتجربه این تیم که تنها سه روز قبل از آغاز مسابقات با نفت قرارداد بست با گلی که زد نقش موثری ایفا کرد.

او در گفت و گو با ورزش سه درباره اولین بازی تیم نفت تهران در لیگ برتر گفت:« تمام این اتفاقات خواست خدا بود چرا که تا قبل از مسابقه اتفاقاتی افتاد که کاملا عجیب و سوال برانگیز بود.» او ادامه داد:« ما برای بازی برابر سپیدرود سه ساعت قبل از بازی موفق شدیم مجوز بازی را بگیریم. چند دقیقه قبل از بازی هم فهمیدیم که تعدادی از بازیکنانمان حق بازی کردن ندارند.»

مدافع باتجربه این فصل نفت تهران همچنین افزود:« قبل از مسابقه یازده نفر ترکیب ثابت درحال گرم کردن بودیم که اعلام کردند سه بازیکن از این ترکیب اجازه بازی ندارند. بعد هم گفتند تعدادی دیگر نمی توانند بازی کنند و کار به جایی رسید که ما روی نیمکت دروازه بان ذخیره نداشتیم. به نظرم این اتفاقاتی که برای تیم نفت رخ می دهد را باید در کتاب گینس ثبت کرد.»

او درباره دلایل موفقیت تیم نفت در اولین بازی با وجود تمام این مشکلات گفت:« دلیل این نتیجه همدلی تیمی بود و اینکه با تمام وجود می خواستیم نتیجه بگیریم. بازیکنان جوان بسیار باغیرت بازی کردند و باتجربه ها هم تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانیم این سه امتیاز باارزش را بگیریم.»

نصرتی همانطور که خودش می گوید سه روز قبل از مسابقه به نفت تهران پیوسته است. او درباره میزان آمادگی و تمریناتش گفت:« من تا قبل از پیوستن به نفت دوهفته ای با گسترش فولاد تبریز تمرین کردم که بنابه دلایلی که بعدها راجع به آن خواهم گفت، با این تیم به توافق نرسیدم.» نصرتی اضافه کرد:« واقعیتش این است که برای این بازی آمادهِ آماده نبودم. بعد از دوهفته تمرین با گسترش فولاد، بیست روزی را جسته وگریخته تمرین کرده بودم و هنوز هم کاملا آماده نیستم.»

 

او که یکی از گل های تیم نفت را در اولین بازی به ثمر رساند گفت:« بله گل هم زدم اما در این بازی عیسی آل کثیر نمایش فوق العاده ای داشت و معتقدم اگر به همین روند ادامه دهد شانس این را دارد که به تیم ملی هم دعوت شود.»

نصرتی هم از آن بازیکنانی است که هربار این تصور به وجود می آید که درشرف پایان اوج فوتبالی اش است خودش را بالا می کشد. نصرتی دراین باره گفت:« همه اینها خواست خدااست و من فقط تلاش خودم را می کنم.البته الگوی من همیشه علی دایی است.  علی دایی هم هروقت فشار انتقادها از او زیاد می شد با قدرت برمی گشت و من هم همیشه سعی کرده ام او را الگوی خودم قرار بدهم.»

مدافع سابق تیم ملی ایران و زننده گل صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ درباره انتخابهایش در سالهای اخیر گفت:« من از پرسپولیس به النصر امارات رفتم. واقعیتش این است که النصر شرایط مالی اش خوب بود و من هم دنبال پیشرفت بودم. اما درباره اینکه از تراکتورسازی به پیکان رفتم خودم هم قبول دارم که اشتباه کردم.  من آن سال جزو بازیکنان باتجربه پیکان بودم و البته یکی از دوستان هم مشورت غلطی برای انتخاب پیکان به من داد. پیکان آن سال تیم خوبی بسته بود و این را هم بگویم که در آن سال من به عنوان یک عنصر دفاعی در پیکان عملکرد بدی نداشتم. اما قبول دارم که که رفتنم از تراکتور به پیکان اشتباه بود.»

محمدنصرتی درباره  وضعیت نابسامان تیم نفت درفصل جاری هم گفت:« ما توکلمان به خدا است. الان چندتا از همبازیان و دوستان من از تیم نفت طلبکار هستند. خود من هم از باشگاههای زیادی طلبکار هستم. به جرات می گویم که تمام تیم های لیگ برتری ما مقروض هستند و این فقط مختص نفت نیست. خودم ۴-۵ سال است که از باشگاههای مختلف طلبکار هستم و فقط می توانم آرزو کنم که همه تیمها بدهی هایشان را بدهند و همچنین وضعیت مالکیت نفت هم مشخص شود.»

مدافع باتجربه تیم نفت درباره بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال خوزستان گفت:« ما هفته آینده در اهواز کار سختی داریم. تیم ما هنوز صددرصد آماده نیست و کل تیم تنها چندجلسه است که باهم تمرین کرده ایم. من ، آقای بنگر، هاشم بیگ زاده و سامان آقازمانی سه چهار روز است که کنار تیم هستیم و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.»

 

او با اشاره به توانایی های تیم نفت افزود:« تیم خوبی داریم که تلفیقی از باتجربه ها و جوانان است. در کنار باتجربه ها جوانان بسیار خوبی هم داریم که می توانند امسال بدرخشند.» نصرتی درباره شرایط تیم نفت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد نیز گفت:« من با تجربه خودم می گویم و آقای درخشان و کارشناسان باید نظر بدهند اما معتقدم اگر ما یکی دوبازیکن دیگر بگیریم می توانیم در آسیا هم حرف داشته باشیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو