زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

عباس‌زاده: دوست دارم خودم یا ترابی آقای گل بشویم

مهاجم سایپا می‌گوید فرقی نمی‌کند او یا مهدی ترابی گل بزند همه تیم هدفشان موفقیت سایپاست.

سرای نور؛من با تمام قدرت به لیگ‌برتر برگشته‌ام و تمام فکر و ذکرمان رسیدن به حقی است که سال‌ها پیش نتوانستم به آن دست پیدا کنم هستم. با گذری به تمام دیدارهای هفته اول باید گفت لیگ‌برتر به نسبت سال‌های گذشته متفاوت شده است و حریف آسان دیگر در لیگ نمی‌بینید.

او درباره بازی با سپاهان و عدم موفقیتش در گلزنی خاطرنشان کرد: همیشه رقابت با تیم‌های اصفهانی آن هم تیمی مثل سپاهان سخت است. در این دیدار دو، سه موقعیت گلزنی داشتم خب با بدشانسی به گل تبدیل نشد. از اینکه مهدی ترابی توانست گلزنی کند خوشحالم و امیدوارم امسال یکی از ما دو نفر بتوانیم آقای گل شویم.

وی درباره رویارویی‌ هفته آینده‌شان با تیم صنعت نفت که فصل گذشته ابتدا در این تیم حضور پیدا کرد و بعد به دلایلی نتوانست در کنار زردپوشان آبادانی بماند می‌گوید: این صحبت‌ها مال فصل گذشته بوده و دیگر به اینکه چه شده است فکر نمی‌کنم، من همیشه دوست داشتم با آقای دایی کار کنم و اکنون از اینکه در کنار ایشان بار دیگر شاگردی می‌کنم خوشحالم. قسمت من این بود سال گذشته در نساجی باشم و امسال به لیگ‌برتر بیایم و این بابت هیچ گله‌گی‌ای ندارم. صنعت نفت را هم مانند سایر رقیبان می‌بینم و با انگیزه گلزنی مقابلشان به میدان خواهم رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو