زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

رضایی: مدعی اصلی قهرمانی پرسپولیس است

رحمان رضایی معتقد است پرسپولیس با برانکو مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.

سرای نور؛این پرسپولیس نشان داد که شخصیت بالایی دارد و مدعی اصلی قهرمانی است. مدت‌های زیادی است شاید ١٥ سالی هست که چنین پرسپولیسی ندیده بودیم که هم به لحاظ بازی و هم نتیجه گیری در بهترین شرایط است و حتی بعد از ١٠ نفره شدن هم دیدیم که به خوبی کنترل بازی را در دست داشت باید صمیمانه به آقای برانکو تبریک بگویم بابت ساختن چنین تیمی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه می‌گوید: لیگ شروع خیلی خوبی داشت و گرمای لیگ را به خوبی توانستیم مشاهده کنیم تیم‌ها همگی خوب کار کردند اما نفت آبادان و پارس جنوبی مرا شگفت زده کردند و فکر کنم کلاً سورپرایز خیلی خوبی برای لیگ بودند. امسال لیگ پویایی خواهیم داشت و می‌توان این موضوع را از تعداد گل‌های زده شده در همین هفته ابتدایی مشاهده کرد.

سرمربی تیم دانشجویان در پایان در مورد برنامه ریزی لیگ و تیم ملی می‌گوید: برنامه ریزی خوب لیگ می‌تواند بازیکنان بهتری را به تیم ملی و کی‌روش معرفی کند و لیگ پویا می‌تواند در تیم ملی هم مؤثر باشد و با این شرایط دست کادر فنی تیم ملی هم برای انتخاب بازیکن بازتر است. به شخصه امیدوارم لیگ با کیفیت و با برنامه‌ای را شاهد باشیم تا بتواند در سال منتهی به جام جهانی به تیم ملی هم کمک کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو