زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

جنجال در نشست خبری علی دایی

دیروز در جریان برگزاری دیدار سپاهان - سایپا اتفاقات عجیبی در ورزشگاه نقش جهان رخ داد.

سرای نور؛ساعاتی قبل از مسابقه، یگان ویژه به طرز عجیبی اجازه ورود برخی عوامل برگزاری بازی، دست اندرکاران تیم سپاهان و مهمانان ویژه این دیدار را نداد.

 

برخی عوامل تیم پزشکی نقش جهان، مسئولان اداری باشگاه سپاهان و مدیر رسانه ای سپاهان که برای انجام امور اجرایی دیدار، از ورزشگاه خارج شده بودند برای بازگشت دوباره دچار مشکل شدند و یگان ویژه به این افراد با اینکه دارای آی دی کارت و کارت ویژه پارکینگ بودند اجازه ورود نداد و آنها مجبور شدند ماشین خود را بیرون از ورزشگاه پارک کنند.

همچنین طبق مشاهدات خبرنگاران، نیروهای یگان ویژه به مدیرعامل سایپا نیز اجازه ورود به ورزشگاه ندادند و حتی یکی از عوامل یگان ویژه به دست اندرکاران سایپا گفت اگر مدیرعامل تان می خواهد به ورزشگاه برود ماشینش را بیرون ورزشگاه پارک کند و پیاده  به استادیوم برود!

هر چند ساعتی بعد یگان ویژه از این موضع خود کوتاه آمد، اما این رفتارهای عجیب باعث شد تا هم عوامل برگزاری مسابقه دچار مشکلات عدیده ای شوند و هم اینکه تمام تلاش های سپاهانی ها برای انجام یک میزبانی خوب از سایپا، با رفتارهای ناشایستی که برای ورود مدیرعامل نارنجی پوشان به استادیوم انجام شد مخدوش شود.

نکته ای دیگر که از اتفاقات حاشیه ای دیدار دیروز در اصفهان بود، تحریم نشست خبری دایی پس از انجام بازی بود.

خبرنگاران اصفهانی پس از توضیحات دایی در مورد بازی، در اعتراض به اینکه وی دیروز و البته در فصل گذشته در نشست های خبری قبل از بازی در اصفهان حاضر نمی شد سوالی را نپرسیدند. موضوعی که در نهایت منجر به تنش شد و الفاظ  تندی بین  عوامل باشگاه و خبرنگاران رد و بدل شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو