زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

تشکیل کارگروه برای بزرگترین معضل مالی پرسپولیس

علی اکبر طاهری امروز به همراه رضا افتخاری و مهدی تاج نشستی با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و مالیاتی برگزار کردند

سرای نور؛و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری با ابراز رضایت از ماحصل این جلسه از تشکیل کارگروه برای بررسی و حل و فصل مسائل مالیاتی دو باشگاه داد.

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور مقام‌های سازمان لیگ امروز شنبه با سید کامل تقوی‌نژاد، معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مقام‌های این وزارتخانه و سازمان امور مالیاتی از جمله؛ نوری و خوش وقت دیدار و ملاقات داشتند تا در جریان آن بدهی‌های مالیاتی دو باشگاه از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار بگیرد.

علی اکبر طاهری در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر جلسه خیلی خوبی داشتیم که بابت آن به خاطر زمانی که آقای تقوی‌نژاد برای این حضور اختصاص دادند از ایشان تشکر می‌کنیم. این مساله جای امیدواری دارد که وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان امور مالیاتی نسبت به سرنوشت دو باشگاه حساس است و در چارچوب موازین قانونی در صدد بررسی موضوع هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه همه موارد مربوط به گذشته مورد بررسی قرار گرفت و درباره مسائل مختلف مربوط به آن گفتگو و تبادل نظر شد. نگاه مثبت آقای تقوی‌نژاد و همکاران ایشان جای تشکر دارد و در همین ارتباط به منظور بررسی دقیق‌تر، قرار بر تشکیل کار گروهی تخصصی شد تا مشکلات گذشته را به نوعی حل کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو