زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ -

شناسایی پیکر مطهر ۱۰ شهید تازه تفحص شده اصفهانی + مشخصات

هویت پیکر مطهر ۱۰ شهید تازه تفحص شده از استان اصفهان که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، شناسایی و مشخصات آنان اعلام شد.

سرای نور؛

طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر طیبه و نورانی ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس استان اصفهان شناسایی شد. اسامی و مشخصات این شهدا به شرح ذیل است:

شهید محمد تقی ملک احمدی

شهید محمد تقی ملک احمدی، فرزند احمد علی، متولد ۳۹، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات محرم؛ منطقه عملیاتی عین خوش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید منوچهر برزگر فرجی

شهید منوچهر برزگر فرجی، فرزند موسی، متولد۴۶ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمود عبدالهی

شهید محمود عبدالهی، فرزند مصیب، متولد ۴۳ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام در عملیات والفجر۱؛ منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رسول محمدی فشارکی

شهید رسول محمدی فشارکی، فرزند حسین، متولد ۳۹ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات والفجر۱؛ منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید مصطفی اورکی شیرانی

شهید مصطفی اورکی شیرانی، فرزند رمضان، متولد ۴۲ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید صفا حیدرماه

شهید صفا حیدرماه، فرزند حسن، متولد ۴۴ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان؛ منطقه عملیاتی شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمد علی کریمی درچه

شهید محمد علی کریمی درچه، فرزند عباس، متولد ۴۴ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات محرم؛ منطقه عملیاتی عین خوش(شرهانی) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محسن یادگاری

شهید محسن یادگاری، فرزند  علی، متولد ۴۲، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید مهدی صابری خودانی

شهید مهدی صابری خودانی، فرزند باقر، متولد ۴۸ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای۴؛ منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علیرضا نکونام

شهیدعلیرضا نکونام، فرزند محمداسماعیل، متولد ۴۶ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۴؛ منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اسامی شهدای شناسایی شدهسایر استان‌ها نیز پس از اعلام به خانواده‌های شهدای گرانقدر متعاقبا از این سایت اعلام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو