زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ -

رحمتی؛ ۵ ستاره در تیم دوستاره

مهدی رحمتی هنوز هم گلر شماره یک استقلال است.

سرای نور؛

بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان نشان داد که سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه بان این تیم هنوز هم در اوج است و مثل همیشه می‌تواند ناجی تیمش باشد.

رحمتی در بدترین روز استقلال بازهم بهترین بود و با سبک و استایل خاص خودش بارها از فروپاشی دروازه استقلال جلوگیری کرد.

مهدی رحمتی را شاید بتوان تنها دروازه‌بان بزرگ حال حاضر فوتبال ایران به حساب آورد. دروازه بانی که فراتر از یک دروازه‌بان صرف بلکه در نقش یک منجی همیشگی از تیمش حراست می‌کند.

 

مهدی رحمتی مثل هر بازیکن فوتبال دیگری دارای نقاط ضعف و قوت فنی است اما آنچه رحمتی را از دیگر دروازه‌بانان حال حاضر فوتبال ایران متمایز می‌کند شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی او است که در بازی و نمایش فنی‌اش نمود پیدا می‌کند.

رحمتی احتمالاً سال‌ها است که بهترین الگو را هم برای خودش انتخاب کرده است: جی جی بوفون بزرگ که در چهل سالگی هم مرد اول یوونتوس است. کاپیتان استقلال در بازی با صنعت نفت حداقل سه بار دروازه تیمش را از گل حتمی نجات داد، گل‌هایی را که شاید هر دروازه بان دیگری در لیگ برتر دریافت می‌کرد. رحمتی با اتکا به سبک و استایل خودش توانست مانع از گل‌های بیشتر حریف شود و شاید اگر پنالتی در کار نبود آن وقت او یک تنه یک امتیاز گران‌بها را از آبادان به دست می‌آورد.

به بیان بهتر در روزی که بازیکنان سرشناس استقلال نهایتاً دوستاره داشتند رحمتی مثل بیشتر مواقع یک بازیکن ۵ ستاره برای تیمش بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو