زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ -

بابازاده: به زودی با استقلال قرارداد می‌بندم

حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید که به زودی قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد.

سرای نور؛

بابازاده در مصاحبه با ورزش سه در خصوص شایعاتی که پیرامون عدم عقد قراردادش با استقلال مطرح شده می‌گوید:من می‌دانم این خبر چگونه به رسانه‌ها کشیده است ولی بهتر است که با اطلاعات کامل به این مسائل پرداخته شود. قراردادهای ۱۰ سال گذشته من در فدراسیون موجود است، چه قراردادی که ۷ سال پیش در سایپا داشتم یا قرارداد ۴ سال پیش با استقلال یا زمانیکه در پیکان بودم. در این زمینه همه چیز مشخص است ولی بحث اینکه تا کنون قراردادم را با باشگاه استقلال امضا نکردم، مسئله‌ای است که با هماهنگی آقای عبداللهی، توفیقی و منصوریان بوده است.

او ادامه می‌دهد: من سال گذشته توافقی را در مورد قراردادم و بدهی‌های گذشته به من که نزدیک ۲۵۰ میلیون است، با آقایان افشارزاده و توفیقی داشتم ولی بعد از تغییر مدیریت این توافق نامه مسکوت ماند. در جلسه‌ای که قبل از اردوی ارمنستان با آقای افتخاری، توفیقی و منصوریان داشتیم، موارد مطرح شد و آقای افتخاری گفتند که بعد از این اردو در جلسه‌ای به موضوع رسیدگی خواهد شد.

بابازاده می‌گوید: این جلسه چون برگزار نشده بود، قرار بر این شد که بعد از بازی با صنعت نفت در مورد توافقات و عقد قرارداد اقدام شود. هیچ مشکلی برای ماندن من در استقلال وجود ندارد و عدم عقد قرارداد من قبل از بازی با هماهنگی سرمربی تیم، سرپرست تیم و معاون ورزشی باشگاه بوده است.همانطور که شاهد بودید من همراه تیم در آبادان حضور داشتم و در صحبتی که امروز با منصوریان داشتم، مطمئنا قبل از بازی با استقلال خوزستان قراردادم را در هیات فوتبال ثبت خواهم کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو