زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ -

خوردبین: حاشیه‌ها در پرسپولیس تاثیر منفی نمی‌گذارد

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس معتقد است که این تیم لیگ‌برتر را خوب شروع کرد.

سرای نور؛

در خصوص برد مقابل فولادخوزستان می گوید: خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ۲ گل قشنگ هم زدیم و اولین هفته برای ما به خوبی سپری شد. ما باید این روند را ادامه دهیم و فکر می کنم نسبت به فصل گذشته کار سخت تری در پیش داریم.

خوردبین در مورد اینکه پرسپولیس نسبت به فصل گذشته چه تفاوت هایی داشته است می گوید: ما اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده ایم و چند بازیکن جدید هم اضافه شده اند که باید در پرسپولیس جا بیفتند. پارسال یک تیم عالی داشتیم و امیدوارم امسال هم مثل فصل گذشته عالی باشیم. مطمئنا شرایط پرسپولیس هفته به هفته بهتر خواهد شد.

خوردبین در خصوص بازی هفته دوم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که در تبریز برگزار خواهد شد می گوید: برای ما فرقی ندارد که کجا بازی می کنیم چون حتی در شهرهای دیگر هم دنبال برد هستیم. مطمئنا مقابل تراکتورسازی هم به چیزی جز پیروزی فکر نخواهیم کرد.

خوردبین در مورد اینکه اصلی ترین حریف پرسپولیس در لیگ چه تیمی است می گوید: هنوز مشخص نیست که مدعیان قهرمانی یا رقیبان ما چه تیم هایی هستند و باید بازی های لیگ‌برتر ادامه پیدا کند تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. با این حال ما برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد و می خواهیم از عنوان خودمان در فصل گذشته دفاع کنیم.

از خوردبین در خصوص حاشیه های یک هفته اخیر و چالش هایی که میان بازیکنان و باشگاه ایجاد شده است سوال می کنیم که او می گوید: من علاقه ای ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. فقط این را می گویم که حاشیه های اخیر هیچ تاثیری در روند تیمی پرسپولیس نخواهد داشت و ما با قدرت کارمان را دنبال می کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو