زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ -

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران :

عملیات‌های گوناگون پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی مردم تداوم خواهد داشت

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از اجرا و تداوم عملیات های گوناگون پلیس در سطح استان مازندران جهت ارتقای امنیت اجتماعی مردم خبر داد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سرهنگ ذبیح الله پهلوانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرای نور اظهارکرد: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان مازندران ، در طول یک هفته اخیر اشراف اطلاعاتی را در حوزه شهرستان نور با همکاری فرماندهی و معاونین انتظامی این شهرستان اجرایی کردیم.

وی در ادامه به حضور ۱۵۰ اکیپ عملیاتی اعم از پلیس تخصصی آگاهی ، پلیس مبارزه با مواد مخدر ، مجموعه پلیس امنیت استان مازندران و پلیس کلانتری پاسگاه در اجرای عملیات طرح ظفر ۷ اشاره کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۲۰ تن چوب آلات قاچاق و دستگیری ۲۳ سارق، کشف حدود ۳۵۰ میلیون تومان انواع کالاهای قاچاق ، ۵۰ میلیون کالای قاچاق دخانی، کشف ۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر، تعداد زیادی اسلحه و مهمات از سوی پلیس اطلاعات و امنیت با همکاری دستگاههای قضایی و دستگیری بیش از ۴۰۰ نفر در قسمتهای مختلف خبر داد.

 

این مسئول اضافه کرد : تمامی این اقدامات با همکاری دستگاه قضا ، تصمیمات اخذ شده در شورای تامین شهرستان و تعاملات با سازمانها و دستگاههای درون سازمانی و برون سازمانی صورت پذیرفته است.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: باتوجه به اینکه حدود ۲۰ تن کشفیات چوب آلات قاچاق جنگلی را در سطح شهر نور داشته ایم ، طبق برآورد اطلاعاتی در یک هفته اخیر، تصمیم بر این شد تا با همکاری منابع طبیعی،دستگاه قضایی، پلیس آگاهی استان و شهرستان و اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز ، در شناسایی و توقیف چوب آلات جنگلی بررسی و توجه بیشتری داشته باشیم تا منابع خدادادی و طبیعی در شهرستان نور حفظ شود.

 

پهلوانی خاطرنشان کرد : پیش از اجرای عملیات طرح ظفر ۷ ، ۶ عملیات را در شهرستانهای دیگر اجرایی کرده که نوید تداوم اینگونه عملیات‌ها را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان به مردم ولایتمدار استان مازندران و شهرستانها را می‌دهیم تا مردم امنیت و آرامش بیشتری را احساس کنند

 

وی در پایان از مردم خواست تا هر گونه بزه و بزهکاری، قاچاق کالا و ارز ، جرائم و اطلاعات جنایی و سایر اطلاعاتی که به امنیت استان کمک می کند را از طریق اطلاعات و فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند .

زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو