زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

حمله نهایی بارسلونا برای جذب ۳ ستاره شاخص

بارسلونا خود را برای دوران پس از نیمار آماده می کند و بلافاصله پس از دریافت 222 میلیون یورو رقم انتقال این بازیکن، حمله نهایی برای جذب سه بازیکن را آغاز خواهد کرد.

سرای نور؛در بارسلونا به تدریج اطمینان پیدا کرده اند که نیمار به پی اس جی خواهد پیوست و باید کار جذب جانشین او را هر چه زودتر شروع کنند.

ارنستو والورده و روبرت فرناندز، سرمربی و مدیر ورزشی بارسا روز گذشته جلسه مشترکی با یکدیگر داشتند تا در این زمینه با یکدیگر گفتگو کنند.

 

 

 

 

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا همچنان در دو پست خط میانی و حمله نیاز به تقویت دارد.

پس از شکست در جذب وراتی، حالا تمام توجهات به جذب کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول دوخته شده است. به ادعای موندودپورتیوو، توافقات با خود بازیکن نهایی شده و حالا سخت ترین قسمت کار یعنی مذاکره با لیورپول باقیمانده است. باشگاه انگلیسی تاکنون در برابر پیشنهاد بارسا مقاومت کرده؛ ولی شاید یک پیشنهاد بالای ۱۰۰ میلیون این مقاومت را بشکند. به ادعای این منبع، کوتینیو جانشینی برای نیمار نخواهد بود و جذب او مستقل از آینده نیمار است.

 

 

 

 

و اما برای جانشینی نیمار دو بازیکن مدنظر هستند. اولی امباپه، ستاره ۱۸ ساله موناکو است که مورد توجه رئال هم قرار دارد و دومی عثمان دمبله، ستاره فرانسوی دورتموند. جذب هر یک نیز دشواری های خاص خود را دارد.

 

در کنار اینها موندودپورتیوو به این نکته اشاره کرده است که در صورت مذاکره بارسلونا و پی اس جی بر سر نیمار(اتفاقی که بارسا مخالف آن است)، مسئولان بارسا در ازای فروش نیمار علاوه بر دریافت ۲۲۲ میلیون یورو، خواهان انتقال دی ماریا یا دراکسلر نیز خواهند شد.

والورده از مدیران بارسا درخواست کرده است که تا دو هفته دیگر پرونده نقل و انتقالات بسته شود اما بعید به نظر می رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو