زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

دلخوری شدید مسی و ستاره های بارسا از نیمار

لیونل مسی و دیگر بازیکنان بارسا به شدت از رفتارهای اخیر نیمار و عدم ثبات در تصمیم گیری او خسته شده اند.

بارسا تور امریکا را با موفقیت و با کسب سه پیروزی برابر یونایتد، یوونتوس و رئال به اتمام رساند و شب گذشته به بارسلونا بازگشت.

غایب بزرگ کاروان بارسا کسی جز نیمار نبود که با پروازی اختصاصی میامی را به مقصد شانگهای ترک کرد تا امروز در چند برنامه تبلیغاتی حاضر باشد.

سرای نور؛طبق ادعای اسپورت، نیمار بدون خداحافظی و به تنهایی هتل محل اقامت بارسلونا را ترک کرده است. این حرکت او دلخوری شدید مسی و دیگر بازیکنان بارسا را در پی داشته هرچند که روابط بین نیمار و هم تیمی هایش از یکی دو روز پیش به سردی گرائیده بود.

 

 

 

 

سه روز پیش سوارز و اینیستا در مصاحبه خود از نیمار خواستند که در مورد وضعیت آینده خود شفاف سازی کند و بگوید که قصد جدایی دارد یا اینکه اخبار و شایعات پیرامون او کذب هستند. در نهایت نیمار حاضر نشد تن به این کار بدهد و در شرایطی راهی چین شد که هنوز هیچکس به طور قطعی نمی داند سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد.

 

در مورد نیمار گفته می شود که فردا از چین به دوحه خواهد رفت تا در تست های پزشکی پی اس جی حضور یابد. در چند روز گذشته مسی و دیگر ستاره های بزرگ بارسا بارها با نیمار صحبت کردند تا او را برای ماندن متقاعد کنند اما به نظر می رسد که تلاش آنها نتیجه ای نداشته است.

مدیران بارسا نیز از صحبت و مذاکره با نیمار خسته شده اند و چند روزی است که هیچ صحبتی با وی نداشته اند تا همه چیز برای یک پایان تلخ مهیا شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو