زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

نظرمحمدی: بازیکنان سپیدرود فریب خوردند

سرمربی سپیدرودی ها می گوید پس از برتری در بازی های تدارکاتی غرور بازیکنان را گرفت و آنها تصور کسب سه امتیاز راحت در بازی با نفت را داشتند.

سرای نور؛علی نظرمحمدی پس از شکست در دیدار برابر نفت تهران در اولین بازی لیگ برتری سپیدرودی ها به صحبت پرداخت، او به خبرنگار “ورزش سه”، در رابطه با شکست برابر نفت تهران گفت: ابتدا اینکه این بازی اولین تجربه سپیدرود در لیگ‌برتر بود و باوجود آنکه بچه‌های ما در بازی‌های تدارکاتی‌شان مقابل حریفان لیگ‌برتر نتایج خوبی کسب کردند اما مطمئنا شرایط این تورنمنت‌ و بازی رسمی با بازی تدارکاتی و دوستانه خیلی متفاوت است و سپس آنکه مطمئنا اتفاقات پیش از این بازی و عدم شناخت‌مان نسبت به حریفی که تازه چند ساعت مانده به ثبت قرارداد بازیکنانش هم بی‌تاثیر نخواهد بود.

 

او ادامه داد: پیش از آغاز بازی به دلیل تاخیر ما ۱۴ دقیقه در راهروی منتهی به زمین منتظر ماندیم تا اسامی بازیکنان حریف مشخص شود، این برای فوتبال کشورمان که ادعای حرفه‌ای بودن را دارد نمی‌تواند مناسب باشد و پس از حضور در میدان نیز بازی های تدارکاتی و موفقیت به علاوه حاشیه های حول حریف ما  باعث شده بود بازیکنان ما نفت را حریف آسانی تصور کنند و این یعنی آنها را غرور گرفته بود. البته علاوه بر آنها حتی هواداران ما هم چنین تفکری داشتند که ما به طور قطع ۳ امتیاز این بازی را کسب خواهیم کرد. گل زودهنگام پویا نزهتی هم به این موضوع قوت بخشید که بازی آسانی داریم. متاسفانه دست کم گرفتن حریف باعث شد تا دو اتفاقی که کمتر رخ می‌دهد برای اتفاق بیفتد و برد را با باخت عوض کنیم.

 

نظرمحمدی در رابطه با این شکست ادامه داد: باخت در هفته اول در بهترین زمان ممکن برایم رقم خورد و درس‌های بسیاری از آن گرفتیم. این شکست به ما فهماند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و از طرف دیگر اینکه هر تیمی امکان دارد اشتباهاتی داشته باشد اما نباید این اشتباهات تیم را از هم بپشاد. متاسفانه اشتباهات ما در دیدار نفت باعث شد شیرازه سپیدرود از هم پاشیده شود و نتوانستیم در ادامه آن را جمع‌وجور کنیم.

 

او در رابطه با عملکرد بازیکنان تیم گفت: بازیکنان سپیدرود اگرچه اسیر اشتباهات و حواشی‌ بازی با نفت شدند و به همین دلایل عملکردشان آنطور که توقع می‌رفت نبود اما در کل خیلی هم بد نبودند که بخواهم از آنها ابراز نارضایتی کنم. بازیکنان سپیدرود به دلیل شکست در هفته اول خود را مدیون و بدهکار هواداران می‌دانند، آنها به مدد جبران این موضوع تصمیم دارند سیاه‌جامگان را در رشت شکست دهند تا هفته اول را جبران کنند.

 

سرمربی سپیدرودی ها در رابطه با حریف فصل آینده گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان گفت سیاه‌جامگان امسال همان سیاه‌جامگان فصل پیش است. آنها زودتر از سایر رقبا کارشان را در لیگ آغاز کرده‌اند، همه می‌دانند تیم‌های آقای میثاقیان گردن کلفت هستند و به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهند. بازی سختی با آنها داریم به خصوص آنکه سیاه‌جامگان در خارج از خانه تیمی است که سعی می کند ساختار دفاعی اش را حفظ کند و دل به ضدحملات ببندد.

 

نظرمحمدی در پایان گفت: سپیدرود پس از صعود بی‌وقفه‌اش از لیگ دو به لیگ دسته اول و سپس لیگ‌برتر این توقع را برای هواداران کم سن و سال ایجاد کرده که امسال هم باید در لیگ‌برتر مدعی باشد. اما می‌خواهم به حامیان خوب سپیدرود بگویم که استقلال‌خوزستان در فصلی که به لیگ‌برتر آمد پس از یکی، دو سال بقا و قرار گرفتن در رتبه‌های بالایی جدول توانست به قهرمانی برسد پس خواهش می کنم صبوری کنند و توقع را از روی دوش سپیدرود بردارند تا تیم بدون فشار و با استرس کمتر و به دور از دغدغه کارشان را به بهترین نحو انجام دهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو