زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

مصاحبه باورنکردنی رئیس بارسلونا علیه ژاوی

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا یک بار دیگر به خاطر مصاحبه عجیبش خبرساز شد.

سرای نور؛ماه گذشته بارتومئو در مصاحبه با نشریات بارسلونا در انتقاد از جدایی ستاره خط دفاعی تیم جوانان بارسا و پیوستن او به سیتی، کارلوس پویول را مقصر دانسته و گفته بود که پویول با منتقل کردن گارسیا به سیتی به دنبال پول بود.

پویول که مدیر برنامه های گارسیا است، قصد مصاحبه ای تند علیه بارتومئو را داشت ولی از این کار منصرف شد.

حال بارتومئو این بار علیه ژاوی، دیگر اسطوره بارسا مصاحبه کرده است. ژاوی در آخرین مصاحبه خود ضمن انتقاد از مدیران بارسا گفته بود که آنها در خواب به سر می برند؛ در حالی که ستاره های آکادمی در حال فرار از باشگاه هستند.

 

 

 

 

بارتومئو در واکنش به این مصاحبه ژاوی به ESPN گفت:« مشکل از خود ژاوی، اینیستا، مسی و تمام ستاره های فعلی باشگاه است. مشکل است بازیکنی در سطح مسی، نیمار، ژاوی، اینیستا، بوسکتس و پیکه ظهور کند. رقابت با این بازیکنان بسیار دشوار است و به همین دلیل خیلی ها که آینده ای برای خود در تیم اول نمی بینند، از بارسا جدا می شوند.

ژاوی ۱۵ سال در تیم اول بارسا بازی کرد و در این مدت شاید ۱۵ هافبک از تیم های پایه ای آماده رسیدن به تیم اول بودند اما مجبور به ترک باشگاه شدند.

چه کسی جانشین مسی خواهد شد؟ احتمالا هیچکس. اگر کسی نزدیک به سطح او باشد نیز در این مقطع نمی تواند برای تیم اول بازی کند چون ذخیره مسی خواهد شد. ژاوی ما را متهم کرده است که در خواب فرو رفته ایم ولی مشکل از خود اوست!»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو