زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

پورموسوی: فولاد در مراسم برترین‌ها به حقش رسید

سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید بازیکنان جوان این تیم ارزش پیراهن خود را به خوبی درک کنند و دچار غرور کاذب نشوند.

سرای نور؛تیم فولاد خوزستان در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر با تیم نفت تهران دیدار خواهد کرد. پورموسوی در گفت و گو با سایت باشگاه صحبت های جالبی کرد که در زیر می خوانیم.

 

به بازیکنانم ایمان دارم

با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم، با تمامی نفرات کار کرده بودیم و به هماهنگی نسبی رسیده بودیم اما متاسفانه مصدومیت های پیش آمده، ۴ بازیکنان اصلی را از ترکیب تیم خارج کرد که جایگزین کردن آنها در این زمان کم خیلی سخت بود. نکته دیگر این بازی این بود که خیلی زود گل دریافت کردیم. این گل باعث شد که بچه هایمان در ادامه نیمه اول در میان جو سنگین آزادی و هواداران پرشور پرسپولیس اندکی دچار سردرگمی شوند. برای نیمه دوم خیلی برنامه ریزی کرده و تغییر سیستم دادیم که متاسفانه بازهم گل دوم را خوردیم و این موضوع کار ما را خیلی سخت کرد. پس از آن فولاد داشت دوباره شکل می گرفت که ۲ تعویض ناخواسته ایوب والی و رحیم زهیوی ما را تسلیم شکست کرد. با وجود این نتیجه به تک تک بازیکنانم اعتماد و ایمان داشته و معتقدم که انشالله هفته به هفته بهتر می شویم و به جایگاه واقعی مان خواهیم رسید.

کادرپزشکی در تلاش است
-ما تمرینات را به بهترین شکل و به صورت اصولی انجام داده ایم و فشار کاذبی بر روی بازیکنان وارد نکرده ایم. ۳ تا از مصدومیت های ما در شرایط مسابقه ای بوجود آمده، یکی از بازیکنان سرماخوردگی شدید داشته و زهیوی و والی نیز در بازی با پرسپولیس مصدوم شدند. با این حال اوضاع را تحت نظر داریم و با کمک کادر پزشکی در تلاش برای بهبود شرایط  هستیم و امیدواریم که با استفاده از بازیکنان باتجربه تیم و داشته هایمان در دیدارهای آینده به نتایج خوبی دست یابیم.

فولاد در مراسم برترین ها به حقش رسید

– آکادمی فولاد مربوط به دیروز و امروز نیست. این باشگاه از گذشته در زمینه فوتبال پایه ها فعالیت های بسیار خوبی داشته و تا امروز این کار را به خوبی انجام داده است. بنده در سال ۱۳۷۸ به عنوان مربی جوانان تیم فولاد خوزستان انتخاب شدم، در زمان سرمربیگری آقای بگوییچ در تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان. یک نسلی در همان سال به تیم جوانان فولاد خوزستان وارد شدند که همچنان شاهد حضور آنها در فوتبال کشورمان می باشیم. در مراسم دیشب آقای مبعلی بهترین پاسور لیگ برتر شناخته شد که او نیز بازیکنی از بازمانده های آن نسل می باشد. باشگاه فولاد خوزستان در طول چند فصل اخیر افتخارات بسیار خوبی در لیگ های پایه داشته است و خوشبختانه در مراسم برترین ها نیز به حق خود رسید.

پوشیدن پیراهن فولاد لیاقت می خواهد

استفاده از بازیکنان جوان باید با دقت انجام شود؛ باید آهسته و پیوسته باشد. جوانگرایی بیش از حد مشکلاتی دارد و می تواند منجر به سوختن برخی از استعدادها شود. در حال حاضر ما بازیکنان زیادی از آکادمی فولاد داریم که بخشی از آنها مربوط به گذشته می باشند و امسال نیز چند بازیکن از آکادمی جذب کردیم. به نظر من باید به آکادمی اهمیت و احترام گذاشت و برای آن برنامه ریزی کرد. بنده نیز مطمئنا در مسابقات آینده از بازیکنان فولاد در ترکیب تیم استفاده خواهم کرد. البته این بدان منظور نیست که بازیکنان جوان فولاد، ترکیب تیم را برای خود محفوظ بدانند. به آنها توصیه می کنم و تذکر می دهم که قدر جایگاهی را که به آن رسیده و پیراهنی که برتن کرده اند را بخوبی بدانند. فولاد یکی از بزرگان فوتبال کشور است و پوشیدن پیراهن این تیم لیاقت می خواهد. خیلی از بازیکنان فوتبال آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. آنها نباید دچار غرور کاذب شوند، باید واقف باشند که در ابتدای راه هستند و برای حضور در ویترین فوتبال ایران هر روز می بایست با انرژی و انگیزه ای زیاد، تمرینات خود را دنبال کنند.

 

نفت برای ما حریف جدی است

تیم نفت از باریشه های فوتبال است و نماینده ایران در باشگاه های آسیا خواهد بود. اصلا نباید به مسائل پیرامون این تیم در هفته های اخیر توجه کنیم. نفت برای ما یک حریف جدی است و با برنامه برابر آن می ایستیم تا انشاالله بتوانیم در اولین بازی خانگی پاداشی شایسته به هواداران فولاد بدهیم. مطمئنا با تعامل مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران تیم خوبی را در آینده خواهیم داشت و فوتبالی زیبا را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

انتظار سعه صدر از هواداران دارم
از هواداران فولاد و همه دوستداران فوتبال خوزستان تقاضا دارم که با سعه صدر نتایج تیم فولاد خوزستان را دنبال کنند. از آنها تشکر می کنم که با تمام سختی ها ما را در استادیوم آزادی تنها نگذاشتند و مشوق تیمشان بودند. امیدوارم که در کنار همدیگر به نتایج بسیار خوبی برسیم و مردم استانمان را خوشحال کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو