زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس، تحت امر رهبری، اجازه نمی‌دهند استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران را به هر سو بکشاند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نور گفت: دولت و مجلس، تحت امر رهبری، اجازه نمی‌دهند استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران را به هر سو بکشاند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،به همت روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی اسماعیلی، سومین نشست خبری نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه شهرستان نور با حضور فرماندار و بخشداران سه بخش مرکزی، چمستان و بلده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همچنین مدیران کانال های تلگرامی محلی شهرستان در دفتر کار ایشان برگزار شد.

 

در این نشست، اسماعیلی با تبریک پیشاپیش روز خبرنگا؛ در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر موضع گیری دولت و مجلس در خصوص تحریم های جدید آمریکا و نقض صریح برجام، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران برشمرد و افزود: اعتقادمان بر این است تا زمانی که رابطه بین ما و آمریکا رابطه گرگ و گوسفند باشد به هیچ وجه نمی توان با استکبار و مظهر شیطان بزرگ گفتگو کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که بتوانند مسائلی را علیه نظام جمهوری اسلامی با وضع قوانین بین المللی و یکجانبه ایجاد کنند که البته تاکنون نیز قوانینی علیه ملت ایران، نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز وضع و تصویب کرد .

این مسئول در ادامه به صراحت این اقدام را محکوم و خاطرنشان کرد: اعتقادمان بر این است که آمریکا بدنبال نقض برجام است آن هم به گونه ای که دولت ایران را وادار به این اقدام نماید.

اسماعیلی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت و مجلس شورای اسلامی چشم بیدار دارند و اجازه نمی دهند که استکبار جهانی بتواند نظام جمهوری اسلامی را به مسیری که خودش می خواهد بکشاند.

وی افزود: دولت و مجلس تحت امر فرمان رهبر هستند و در مسیری که ایشان مشخص کرده حرکت می کند.

 

 

بهره برداری از  پروژه گازرسانی در مناطق میانبند نور تا ۱۸ ماه آینده

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در خصوص مدت زمان گازرسانی به مناطق میانبند، بخش مرکزی نور گفت: پروژه گازرسانی به مناطق میانبند نور ۱۳ روستا را در برمی گیرد که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا ۱۸ ماه یا دوسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: مطالعاتی روی مناطق صعب العبور و مناطق ییلاقی بالادست میانبند همچون کپ، کالج، کجور، بلده، کلونگاه، رزن، تیرستاق، کرسی و …. انجام شد و تمام روستاها را در طرح تعریف کردیم و نقشه های اولیه نیز ترسیم شد که اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان هم برای آن پیش بینی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: سه شرکت ایرانی، المانی و ژاپنی بناست تا قراردادنهایی آن را امضا کنند.

وی افزود: این پروژه از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و به نفع نخواهد بود اما چون منطقه محروم است و نظام جمهوری اسلامی بدنبال محرومیت زدایی و حمایت از پابرهنگان است، سعی داریم آن را عملیاتی نماییم.

این مسئول از استقرار شرکت مادر این پروژه در شهرستان نور خبر داد و گفت: گاز مایع تبدیل به گاز جامد شده و به مناطق ییلاقی انتقال داده می شود.

زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو