زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ -

دولت در زمان مناسب در مقابل استکبار جهانی و آمریکای بدعهد اقدام درخوری صورت خواهد داد

فرماندار نور در خصوص بدعهدی های آمریکا و نقض برجام گفت: دولت در زمان مناسب در مقابل استکبار جهانی و آمریکای بدعهد اقدام درخوری صورت خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، فرماندار نور در نشست خبری اسماعیلی ، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نور در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسید چرا دولت آقای روحانی به شورای عالی امنیت در مورد نقض برجام از سوی آمریکا، شکایت نکرد؟ اظهارکرد: موضع نظام در مقابل استکبار جهانی موضع برابر و مشابهی است.

وی افزود: دولت با در نظرگرفتن منافع نظام و آرمانهای ملت بزرگ ایران ، تصمیم گیری خواهد کرد و هر کجا لازم باشد درمقابل دشمن تاکتیکی را اتخاذ کند، بی تردید آنچه که به مصلحت کشور ونظام خواهد بود را به انجام می رساند .

 

 

هادی خنجری خاطرنشان کرد : من مطمئنم در زمان ضرورت از تمام گزینه های روی میزمان استفاده می کنیم و دولت در زمان مقتضی این تصمیم را خواهد گرفت که در مقابل استکبار جهانی و آمریکای بدعهد اقدام درخوری صورت دهد.

این مسئول به صراحت گفت: تمام ارکان نظام در جهت آرمانهای امام و شهدا هستند و تحت امر رهبر فرزانه و شایسته انقلاب این مسیر را طی خواهند کرد .

زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو