زمان انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ -

خادم‌پور: رضایت منصوریان مجوز انتقالم به نفت است

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید هرچند کارت بازی من برای استقلال صادر شده اما امیدوارم منصوریان با انتقال قرضی ام به نفت موافقت کند.

سرای نور؛و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سینا خادم پور درباره صدور کارت بازی برای استقلال تهران با وجود حضور در تمرینات تیم نفت بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم سازمان لیگ، فسخ قراردادم با نفت تهران و عقد قرارداد با استقلال را قانونی دانسته و برهمین اساس برایم کارت بازی صادر کرده است. البته صحبت هایی انجام شده تا در صورت رضایت علیرضامنصوریان، یک فصل به صورت قرضی برای نفت بازی کنم.

او ادامه داد: ملاکم  این است که در لیگ هفدهم در فهرست تیمی قرار داشته باشم که بتوانم برای آن بازی کنم. هرچند توانایی بازی برای استقلال را هم دارم اما در نفت تهران بیش تر می توانم  به میدان بروم.

خادم پور افزود: تاکنون برای حضور در نفت تهران، صحبتی با علیرضا منصوریان انجام نداده ام اما در چند جلسه ای که در تمرینات استقلال شرکت کردم، متوجه شدم شرایط سختی برای حضور در ترکیب این تیم دارم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استقلال در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی بازیکنان زیادی را در اختیار دارد، احتمال می دهم منصوریان با انتقال من به نفت تهران موافقت کند. اگر این اتقاق رخ دهد باتجربه تر می شوم و در آینده  بیشتر می توانم به استقلال کمک کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو