زمان انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ -

مدیر توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد

اجرای ساخت ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه در مازندران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران از اجرای ساخت 308 کیلومتر بزرگراه با اعتبار 616 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ علی‌اکبر ییلاقی از اجرای ساخت ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۶۱۶ میلیارد تومان این استان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات، اقدامات گسترده راه‌سازی در مازندران با همت و تلاش همه مسئولان راه و شهرسازی موفق بوده است.

وی اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط ویژه منطقه‌ای و جغرافیایی از محورهای مواصلاتی مهمی برخوردار بوده و از طرفی وجود تراکم جمعیت شهری و فاصله نزدیکی شهرهای این استان به هم راه‌های پر ترافیکی را در این استان شاهدیم.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران افزود: از این رو این اداره‌کل به غیر از وظیفه ذاتی خود درباره حفظ و نگهداری راه‌ها اقدامات بسیار گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و ارتقای محورهای اصلی و شریانی این استان از چند سال گذشته در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعریض و چهارخطه کردن محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه، درویش‌خیل ـ فریدونکنار، آمل ـ بابل قدیم، آمل ـ چمستان ـ نور و قائم‌شهر ـ کیاکلا ـ بهنمیر و … از جمله محورهایی هستند که عملیات تعریض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

ییلاقی خواستار نظارت بیشتر و دقیق‌تر از سوی ناظران و کارشناسان این اداره‌کل بر عملکرد پیمانکاران راه‌سازی در استان شد و گفت: با توجه به شروع فصل مناسب کاری ناظران با صرف وقت بیشتر در پروژه‌ها حضور مستمر داشته تا پروژه‌ها علاوه بر سرعت در کمیت کار، در کیفیت نیز از استاندارد بالایی برخوردار باشند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو