زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی- آندو؛ سکانس جدید در فولادشهر

رویارویی استاد و شاگرد بعد از اتفاقات جنجالی سال های گذشته همواره می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد.

سرای نور؛امیر قلعه نویی و آندرانیک تیموریان دو نام بزرگی بودند که سال های گذشته پیرامون اردوی استقلال همواره توجه بسیاری را به خود جلب می کردند. استاد و شاگرد مطرح فوتبال ایران که اختلافات و درگیری های لفظی شدیدی با هم داشتند در حالی که در روزهای پایانی فصل گذشته با هم آشتی کردند تا به همه حرف و حدیث ها پایان دهند یک بار دیگر زودتر از آن چیزی که پیش بینی می شد به هم رسیدند.

پیوستن غیرمنتظره آندرانیک تیموریان به گسترش فولاد به عنوان سورپرایز لوکا بوناچیچ در نقل و انتقالات تابستانی درست در برهه ای رقم خورد که تیم تبریزی بعد از شکست تلخ هفته اول در خانه باید راهی نصف جهان شود تا خود را برای مصاف با ذوب آهن آماده کند. تیمی که هدایتش بر عهده امیر قلعه نویی است و برای رسیدن به اولین برد با این مربی بی تابی می کند.

با وجود این که از پیوستن آندو به گسترش زمان زیادی نمی گذرد مشکلاتی که لوکا در میانه میدان با آن دست به گریبان است زمینه برای ورود زودهنگام کاپیتان سابق تیم ملی به ترکیب اصلی گسترشی ها را فراهم کرده تا دوباره شاهد دوئلی دیدنی میان این چهره سرشناس و امیر قلعه نویی در نصف جهان باشیم. سکانسی جدید از نمایش های استاد و شاگرد جنجالی فوتبال ایران که می تواند صحنه های جالبی رقم بزند.

محرومیت کاخاشویلی به خاطر اخراج در هفته اول قطعا بوناچیچ را برای بهره بردن از آندو در ترکیب اصلی تحریک می کند به خصوص که تیموریان با حضورش می تواند کمی توازن در میانه میدان را بین دو تیم در جنگ حساس هفته دوم لیگ برتر در فولادشهر برقرار کند از همین رو پیش بینی می شود سکانس جدید رویارویی های این بازیکن با امیر قلعه نویی در هفته دوم از لیگ هفدهم رقم بخورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو