زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -

گردان: دلخوری از مسئولان سپاهان ندارم

دروازه بان پدیده مشهد اعلام کرد که تیمش کار سختی مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر دارد.

سرای نور؛درباره شرایط تیمش قبل از بازی با سپاهان عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. بعد از بازی با پیکان تمرینات منظمی را سپری کردیم و آماده مصاف با سپاهان هستیم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از این بازی خانگی خارج شویم.

وی ادامه داد: تیم ما امسال خریدهای خوبی داشته و بازیکنان باتجربه ای را جذب کرده است. هدف ما در سال جاری قرار گرفتن در بالای جدول است و صرفا دوست نداریم در لیگ برتر یک شرکت کننده باشیم. با این شرایط میل به پیروزی در تیم ما بیشتر شده و انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.

دروازه بان پدیده درباره تقابل با تیم سابقش، سپاهان تاکید کرد: واقعیت این است که سپاهان لیگ را خوب شروع کرده است و اگرچه نتیجه خوبی نگرفته اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. قطعا سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر برای برد پا  به زمین می گذارد اما ما نیز هدفمان کسب نتیجه ای مطلوب است و انشاءالله بتوانیم روز خوبی را رقم بزنیم.

گردان درباره روابطش با مسئولان سپاهان افزود: هرچه بوده، گذشته است. مربی وقت سپاهان به من اعتقاد نداشت و با خیر و خوشی جدا شدم. الان هم دلخوری وجود ندارد و اعتقادم بر این است فوتبال حرفه ای همین است. حتی مطالبات مالی ام را هم به طور کامل دریافت کردم و همه چیز در کمال دوستی و آرامش بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو