زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -

حاتمی: بد زمانی به پرسپولیس خوردیم

مهاجم تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست فردا به ورزشگاه یادگار بروند و تیمشان را مورد تشویق قرار دهند.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است. تراکتوری ها که در ترکیب خود تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته دارند، حالا امیدوار هستند اولین امتیاز فصل را از آن خود کنند. فرزاد حاتمی مقابل تراکتورسازان درباره جوانان تراکتور، شرایط تیمش ، بازی با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

جوانان نیاز به زمان دارند

ما در اکثر نقاط زمین بازیکنان جوان و خوبی داریم اما برای اینکه آنها به شرایط ایده‌آل برسند مستلزم داشتن تجربه و انجام بازی هستند. فرزین گروسیان، محمد نادری، علی طاهران و … جوانان تراکتورسازی هستند که نیاز به بازی‌های بیشتر برای کسب تجربه دارند. هر چه بیشتر پیش برویم شرایطمان بهتر خواهد شد.

 

بازهم بد زمانی به پرسپولیس به خوردیم

متاسفانه در ۲-۳ بازی اخیر بد زمانی به پرسپولیس می‌خوریم. در این بازی تعدادی از بازیکنان‌مان را نداریم و در مسابقه قبلی دو روز مانده به شروع مسابقه ۴ نفر محروم شدند. در هیچ کدام از بازی‌های اخیر با تیم کامل به میدان نرفتیم البته با این وجود چیزی از حریف کم نداریم. ما از امتیاز هواداران‌مان بهره می‌بریم و آنها می‌توانند روز بازی به جوانان تیم روحیه بدهند. فراموش نکنید پرسپولیس هم تیم قهرمان سال قبل است. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید اما ای کاش در هفته دوم به پرسپولیس نمی‌خوردیم.

 

امیدوارم اولین گل فصل را بزنم

امیدوارم بتوانم برای تراکتور در این بازی گل بزنم. در این بازی هم مثل تمام مسابقات تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم. هفته به هفته وضعیت تیم بهتر خواهد شد. البته گل زدن من مهم نیست. مهم کسب پیروزی است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران تراکتورسازی، پرسپولیس را شکست دهیم.

 

دو کاندیدا در مراسم برترین ها حق تراکتور بود

حداقل می‌توانستیم یکی دو کاندیدا در بین آیتم‌های مختلف داشته باشیم. البته در این مراسم‌ها کارشناسان نظر خود را مطرح می‌کنند که به آن احترام می‌گذاریم. امیدوارم سال آینده با نتایج و عملکرد خوبی که از خود به جا می‌گذاریم دو سه بازیکن ما در جمع برترین‌ها باشند.

 

غیبت گل محمدی مشکلی ایجاد نمی کند

گل‌محمدی کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارد تا مشکلی برای لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم. او چند روز در تهران بوده اما صد در صد این مسئله را مدیریت می‌کند. دیروز گل‌محمدی در تمرینات تاکتیکی تیم حضور داشت و فردا هم در کنار تیم است.

 

بدشانس هستیم

حقیقت امر این است که مصدومیت و محرومیت من عضلانی نیست بلکه از ناحیه روده دچار مشکل شده بودم. خدا را شکر وضعیتم کم کم بهتر می‌شود. در مورد مصدومان تیم هم باید بگویم این فقط به بدشانسی برمی‌گردد. در شرایطی که ما مشکل دفاع وسط داریم هادی محمدی رباط پایش پاره می‌شود و عارف آقاسی هم رباطش کش می‌آید. سینا عشوری در آن منطقه بازی می‌کند و به پایش فشار می‌آید. اینها همه از بدشانسی است. ما از نقل و انتقالات محروم بودیم ولی با این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

 

نشان دادیم تیم باجنمی داریم

در ابتدا فکر می‌کردم راه پیش رویمان سخت و دشوار است اما در بازی مقابل استقلال خوزستان نشان دادیم تیم باجنم و قرصی داریم. ما روز به روز بهتر خواهیم شد و بعد از برگزاری ۲-۳ بازی به شرایط خوب می‌رسیم. امیدوارم هواداران روز پنجشنبه سکوی ورزشگاه را پر کنند. به امید پیروزی مقابل پرسپولیس.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو