زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -

پرسپولیس به دنبال محبوب‌ترین ۳ امتیاز

شاگردان برانکو اگر در تبریز پیروز شوند، احتمالا در پایان هفته چهارم 12 امتیازی خواهند شد.

سرای نور؛سرخپوشان پایتخت هفته اول لیگ هفدهم، فولاد را با دو گل شکست دادند و مثل فصل قبل با قدرت، فصل جدید را شروع کردند. حالا پرسپولیسی ها برای بازی با تراکتورسازی به تبریز سفر خواهند کرد و با توجه به کم تجربه بودن حریف، این فرصت را دارند تا در تبریز پیروز شوند. همچنین باتوجه به بازی های به مراتب آسان تر سرخپوشان در مسابقات آینده، فرضیه ۱۵ امتیازی شدن قرمزها در هفته پنجم نیز به وجود آمده است.

 

پرسپولیسی ها هفته سوم در تهران به مصاف نفت خواهند رفت. تیمی که هنوز آماده نشده و در بازی سوپرکاپ هم بازنده مطلق مقابل پرسپولیس بود. هفته پس از آن نیز شاگردان برانکو میزبان سیاه جامگان هستند و پتانسیل پیروزی در این بازی را هم دارند. هفته پنجم شاگردان برانکو بار دیگر به تبریز خواهند رفت و میهمان گسترش فولاد خواهند بود. تاریخ نشان می دهد پرسپولیس مقابل گسترش اغلب پیروز بوده و اگر این اتفاق بار دیگر رخ دهد، پرسپولیس در هفته پنجم ۱۵ امتیازی خواهد شد.

 

البته نمی توان به طور قطع نتایج را پیش بینی کرد؛ اما کسب ۳ امتیاز در بازی با تراکتور، روحیه مضاعف به سرخپوشان تزریق می کند و آن ها را آماده بازی های بعد خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو