زمان انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ -

اخباری: شیمبا عادت دارد شبیه‌سازی کند

دروازه بان سایپا می گوید که بر خلاف ادعای کمالوند داور روز خوبی داشته است.

سرای نور؛

محمدرضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال سایپا با حضور در جمع خبرنگاران بعد از پیروزی برابر نفت آبادان گفت: یک سری اشتباهات بچه گانه داشتیم که تبدیل به گل شد اما بازیکنان ما نشان دادند که با وجود جوان بودن، بسیار با تجربه عمل می کنند.

وی ادامه داد:تیم نفت آبادان بسیار خوب و قابل احترام است. مربیان به ما گفتند که باید جلوی این تیم را بگیریم. در صحنه گل اول نیز توپ به صورت شانسی و بعد از برخورد به بازیکن خودی به گل رفت. فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما استفاده نکردیم.

 

اخباری ضمن دفاع از عملکرد داور مسابقه، افزود: به نظرم یکی از روزهای خوب داور مسابقه بود و هیچ مشکلی نداشت. کارشناسان داوری نظر خواهند داد اما من عقیده دارم روی شیمبا خطایی انجام نشد و او به شبیه سازی عادت دارد.

 

او ضمن اشاره به از دست رفتن پیروزی برابر سپاهان تصریح کرد: برای سپاهان خوب عمل کردیم و می توانستیم تیم بزرگ اصفهان را شکست بدهیم اما متاسفانه در دقایق پایانی برد را از دست دادیم. نشان دادیم که با وجود جوان بودن، یکی از مدعیان لیگ هستیم.

 

اخباری در پایان درباره کاپیتانی، گفت: بعد از بستن بازوبند گل زدیم و خیلی از این موضوع خوشحالم. کاپیتانی برای من مهم نیست و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو