زمان انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ -

توضیح خانزاده در رابطه با شادی گل عجیب

مدافع پدیده در رابطه با شادی گل عجیب خود می گوید کاغذی از حرم امام رضا(ع) داشتم که برایم خوش یمن بود و به همین دلیل پس از گلزنی آن را به نیمکت نشان دادم.

سرای نور؛

محمدرضا خانزاده مدافع جدید تیم پدیده که از ابتدای فصل برای این تیم به میدان رفت پس از دیدار برابر سپاهان و کسب پیروزی پرگل در این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی بود که توانستیم در برابر تیم سپاهان به نمایش بگذاریم و خوشبختانه موفق شدیم به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم. برای این بازی تلاش زیادی کردیم و خوشحالم که توانستیم مزد زحمات مان را بگیریم.

او در رابطه با پست جدید خود گفت: با وجود اینکه در دفاع میانی به میدان می رفتم در این بازی در پست دفاع راست در ترکیب حضور پیدا کردم و خوشحالم که توانستم بازی خوبی به نمایش بگذارم و به قولی می توان گفت بازی در دفاع راست برای من خوش یمن بود، البته امروز همه بازیکنان توانستند به خوبی از پس وظایف محوله بربیایند و تدابیر کادر فنی را به خوبی در میدان اجرا کردند.

مدافع پدیده ای ها درباره شادی گل عجیبی که پس از گلزنی از خود به نمایش گذاشت گفت: کاغذی از حرم مطهر امام رضا(ع) همراهم بود که به آن اعتقاد زیادی داشتم و پیش از بازی آن را درون جورابم گذاشته بودم، پس از گلزنی به دلیل خوش یمن بودن به سراغ نیمکت تیم مان رفتم و آن را نشان دادم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو