زمان انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ -

گزارش زنده؛ ذوب آهن ۱- گسترش فولاد صفر

پاس تماشایی ربیع عطایا روی سر اسماعیل شریفات نشست تا ذوب آهن برنده به رختکن برود.

سرای نور؛

ذوب آهن که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هفدهم محسوب می شود، در هفته نخست مقابل سیاه جامگان نتوانست پیروز شود و حالا در اولین بازی خانگی به دنبال اولین پیروزی است. از طرف دیگر گسترش فولاد نیز بعد از نمایش ناامیدکننده مقابل پارس جنوبی و شکست ۴ بر یک حالا در اندیشه جبران برآمده و امیدوار است با دست پر اصفهان را ترک کند.

 

هفته دوم لیگ برتر/۱۳ مرداد ماه ۹۶/ ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر
داور: شاهو اصلانی                       کمک ها: فرزاد بهرامی و رضا قیم
داور چهارم: سیدعلی میرغفاری                ناظر: سعید بطحایی

 

 

 

اخطار:

 

میلاد فخرالدینی(۲۶) از گسترش فولاد

 

 

 

ذوب آهن اصفهان:
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، محمد امینی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی(۵۰- مهدی رجب زاده)، ربیع عطایا و مرتضی تبریزی
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، درگان ژارکوویچ، علیرضا نقی زاده، حسین ابرقویی، رضا خالقی فر، نیما مختاری و احمد زنده روح
سرمربی: لوکا بوناچیچ

 

 

 

شرح گل:

یک بر صفر ذوب آهن(اسماعیل شریفات): در دقیقه ۴۵ مسابقه ربیع عطایا در جناح راست ذوب آهن صاحب توپ شد؛ هافبک لبنانی با پای چپ به زیبایی توپ را روی دروازه گسترش ارسال کرد و اسماعیل شریفات ارسال دقیق عطایا را با سر به تور دروازه حریف رساند.

 

 

 

شرح بازی در نیمه نخست

 

ذوب آهن و گسترش فولاد در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم اصفهانی برای کسب اولین پیروزی خانگی هجومی مسابقه را شروع کرد. شاگردان امیر قلعه نویی از ابتدای مسابقه برای پی ریزی حملات متعدد روی دروازه گسترش فولاد تلاش کردند و به همین واسطه موقعیت هایی نیز به دست آوردند اما بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد چند فرصت خوب از دست برود. گسترش فولاد نیز که ترکیبی کاملا جوان بود چشم به ضدحملات بسته بود. شاگردان لوکا بوناچیچ با استفاده از نفرات سرعتی خود در خط حمله توانستند روی ضدحملات به چند فرصت گلزنی برسند اما به نتیجه نرسیدند. ذوب آهن نیز روی یکی از حملات پرتعدادش توانست به گل برسد و نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

 

 

 

لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: شوت از راه دور مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن راهی به دروازه گسترش فولاد پیدا نکرد.

دقیقه ۱۴: ضربه ایستگاهی ربیع عطایا از فاصله ای دور به سمت دروازه گسترش فولاد زده شد که دخسوس هوشیارانه توپ را دفع و راهی کرنر کرد.
دقیقه ۱۵: ارسال رضا خالقی فر از جناح چپ با ضربه سر یوسف سیدی همراه شد که توپ از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ارسال میلاد فخرالدینی از سمت راست با ضربه رضا خالقی فر داخل محوطه جریمه همراه شد اما توپ در آستانه ورود به دروازه به وحید محمدزاده برخورد کرد و راهی کرنر شد.
دقیقه ۲۴: احسان پهلوان با فراری تماشایی در محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب توپ شد و در حالی که می توانست در موقعیت تک به تک به توپ ضربه بزند با فرناندو دخسوس برخورد کرد و سرنگون شد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۹: ضربه ایستگاهی دانیال اسماعیلی فر آرام و زمینی زده شد که فرناندو دخسوس به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۲: حرکت تیمی خوب بازیکنان گسترش فولاد پشت محوطه جریمه توپ را به علیرضا نقی زاده رساند؛ او روی پارس فخرالدینی سرضرب اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری با واکنشی تماشایی و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳۴: شوت از راه دور ربیع عطایا از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: احسان پهلوان روی خط محوطه جریمه از دو بازیکن گسترش فولاد عبور کرد و به توپ ضربه زد اما ضربه کم جانش را دخسوس مال خود کرد.

دقیقه ۴۹: اسماعیل شریفات روی پاس ربیع عطایا با دخسوس تک به تک شد اما ضربه خوبی به توپ نزد و دخسوس در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۶۰: ضد حمله عالی بازیکنان گسترش فولاد با پاس خالقی فر به نقی زاده ادامه پیدا کرد و این بازیکن در حالی که وارد محوطه جریمه شده بود، ضربه ای دیدنی به توپ زد اما با بدشانسی ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

 

حاشیه ها:

*قبل از شروع بازی امیر قلعه نویی ونیمکت نشینان ذوب آهن به سمت لوکا بوناچیچ و همراهان گسترش فولاد رفتند و به آنها خوشامد گفتند.
*مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن روی نیمکت ذخیره های این تیم حضور دارد.
* ترکیب گسترش فولاد دستخوش تغییرات زیادی شده است که از جمله آنها به نیمکت نشینی مسعود ابراهیم زاده می توان اشاره کرد.
*آندرانیک تیموریان بازیکن باتجربه و جدید گسترش فولاد برای اولین بار روی نیمکت ذخیره های این تیم قرار گرفته است.

*ستار همدانی، مربی تیم گسترش فولاد از ابتدای بازی کنار زمین حضور داشت و بازیکنانش را هدایت می کرد.

*در دقیقه ۲۴ مسابقه سرنگون شدن احسان پهلوان درون محوطه جریمه گسترش فولاد و نظر داور بر ادامه بازی، اعتراض شدید امیر قلعه نویی به داور را در پی داشت. سرمربی ذوب آهن اعتقاد به ضربه پنالتی داشت.

*با حضور مهدی رجب زاده در زمین مسابقه مرتضی تبریزی بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را بر دست او بست.

*با حضور مهدی رجب زاده در زمین مسابقه مرتضی تبریزی بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را بر دست او بست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو