زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

محسن فروزان: اینروزها کت تن تیم ما است

دروازه بان تیم صدرنشین پارس جنوبی گفت: « درحال حاضر کت تن تیم ما است.»

سرای نور؛تیم فوتبال پارس جنوبی در اولین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران توانست با دوبرد با ارزش در دو هفته اول به صدر جدول رده بندی برسد.

محسن فروزان دروازه بان پارس جنوبی، که توانسته نقش مهمی در موفقیت های تیمش در ابتدای فصل ایفا کند درباره شرایط اینروزهای پارس جنوبی گفت: « شرایط تیم درحال حاضر خیلی خوب است. ما دوتا بازی یکی خارج از خانه و دیگری در زمین خودمان انجام دادیم و در هر دو بازی هم توانستیم برنده شویم.»

دروازه بان پارس جنوبی در ادامه گفت: « الان شرایط ایده آلی داریم و در صدر جدول هستیم. تمام تلاشمان را می کنیم که صدر جدول را حفظ کنیم. الان سرنوشت صدرنشینی ما دست خودمان است باید از این موقعیت استفاده و صدر را حفظ کنیم.»

کمتر کسی فکرش را می کرد که پارس جنوبی در اولین سال حضورش در لیگ برتر بتواند با شش امتیاز از دو بازی صدرنشین شود. محسن فروزان با تایید این موضوع گفت: « بله این واقعیت دارد که خیلی ها فکرش را نمی کردند که ما اینقدر قوی کارمان را شروع کنیم. بعد از بازی های دوستانه ای که قبل از فصل انجام دادیم از گوشه و کنار می شنیدیم که می گفتند پارس جنوبی کاندیدای سقوط است اما ما ثابت کردیم که آسانسور لیگ برتر نیستیم و جایگاهمان در لیگ برتر یک جایگاه مناسب و در رده های  بالا است.»

او با اشاره به اهداف پارس جنوبی در این فصل هم گفت: « هدف باشگاه ما این است که امسال در لیگ برتر بمانیم. به نظر من اگر بتوانیم امسال در لیگ برتر بمانیم کار بزرگی انجام داده ایم.»

محسن فروزان درباره بازی روزجمعه تیمش برابر سپاهان گفت: « بازی با سپاهان که شیر زخمی است آن هم در اصفهان کار خیلی سختی است. درواقع باخت سپاهان به پدیده با ۴ گل بسیار کار ما را برای این بازی سخت کرده است. اما باید از این بازی سخت هم امتیاز بگیریم و صدرجدول را حفظ کنیم. می دانیم کار سختی داریم اما این را هم می دانیم که تیممان توانایی انجام کارهای دشوار را دارد.»

دروازه بان این فصل پارس جنوبی جم درباره دیدگاه های فنی مهدی تارتار که تا قبل از این به یک مربی با افکار تدافعی معروف بود گفت: « آقای تارتار یک مربی فوق العاده با دانش است که کل هفته را به همراه کادرفنی تیم حریف را آنالیز می کنند. ما در بازی دوم نسبت به بازی اول چند تغییر داشتیم و این به خاطر تغییر تاکتیک تیم و برنامه های حریفمان بود.»

فروزان در این رابطه ادامه داد: « ما در هربازی روش و برنامه خاصی داریم. مثلا در بازی با پیکان ما هجومی  بازی کردیم. همه می دانند که پیکان تیم بزرگ و با تجربه ای است و کمتر تیمی را می توان در لیگ ایران پیدا کرد که بتواند به پیکان در شش دقیقه دو گل بزند. اما تاکتیک ما در این بازی هجومی بود و قصد داشتیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.»

پارس جنوبی در دوبازی اول لیگ برتر هفت گل به ثمر رسانده و البته سه بار هم دروازه این تیم باز شده است. فروزان در این باره گفت: « بازیکنان تیم پارس جنوبی بازیکنان جوان اما سطح بالایی هستند و امسال همه خواهند دید که این بازیکنان خوب چقدر توانایی دارند. مطمئنم که فصل آینده بسیاری از تیم ها دنبال جذب بازیکنان ما خواهند بود.»

او ادامه داد: « اما این جوانی پیامدهای هم برای تیم دارد. تیمی که جوان است می تواند نود دقیقه فوتبال خوب بازی کند اما ممکن است یک اشتباه یا یک بی تجربگی باعث گل خوردن تیم شود. البته همه بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می کنند…»

محسن فروزان با اشاره به اهداف و انگیزه هایش در سال منتهی به جام جهانی گفت: « امسال سال فوق العاده سختی است بخصوص برای دروازه بانان. همه سعی دارند در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشند تا بتوانند به پیراهن تیم ملی و جام جهانی برسند.  من هم بسیار آماده هستم.»

او با اشاره به سطح بالای آمادگی اش افزود:« امسال ۵ کیلو وزن کرده و اینروزها هم در حال وزن کم کردن هستم و می خواهم وزنم را المپیکی کنم. البته من در تیمی حضور دارم که بازیکنان جوانی مقابلم بازی می کنند و این کمی کارم را سخت تر هم می کند اما اگر با همین بازیکنان جوان دست به دست هم بدهیم و خوب باشیم می توانیم سهمیه بیشتری در تیم ملی امسال داشته باشیم.»

دروازه بان سابق استقلال درپایان راجع به این تیم هم گفت: « من همیشه بازیکن استقلال هستم و از لطفی که مردم به من دارند خیلی خوشحالم. میلیون ها استقلالی، کوچک و بزرگ و زن و مرد همه من را استقلالی می دانند و این در حالی است که من فقط یک سال در این تیم بازی کردم. هوادارهای استقلال همیشه به من لطف دارند و امیدوارم امسال آنقدر در پارس جنوبی خوب باشم تا بتوانم به تیم محبوبم باز گردم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو