زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی آرسنال برای هافبک موناکو

آرسنال در تلاش است با 50 میلیون پوند، توماس لمار، هافبک موناکو را به خدمت بگیرد ولی رقابت دشواری با منچسترسیتی، بارسلونا و لیورپول پیش رو خواهد داشت.

سرای نور؛نشریه اکسپرس مدعی شد که هافبک ۲۱ ساله فرانسوی در این تابستان به شدت مورد توجه باشگاه ‌های بزرگ قرار داشته است. موناکو که در این تابستان، برناردو سیلوا، باکایوکو و بنجامین مندی را به تیم های لیگ برتری فروخته،  علاقه ای به فروش ستاره جوان تیمش ندارد.

با این حال آرسنال همچنان امیدوار است بتواند او را جذب کند، هر چند که سه پیشنهاد قبلی آنها رد شده است. طبق ادعای میرر، موناکو ۵۰ میلیون پوند در قبال لمار می‌خواهد و آرسنال آماده است این رقم را برای ستاره فرانسوی پرداخت کند. با این حال لمار مطلع است که این احتمال وجود دارد بارسلونا به سراغ جذب او بیاید و از همین رو فعلا قصد پاسخ دادن به پیشنهاد آرسنال را ندارد.

سیتی که تا به حال مندی و سیلوا را از موناکو جذب کرده، حال در تلاش است تا بازیکن سوم را از تیمی که فصل گذشته در چمپیونزلیگ آنها را حذف کرد، به خدمت بگیرد. لیورپول هم که خود را در خطر از دست دادن کوتینیو می‌بیند، شرایط لمار را زیر نظر دارد و از همین رو انتقال او به جمع توپ چی ها به کار دشواری تبدیل شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو