زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

پنهان‌کاری‌های عجیب درباره مصدومان تراکتور

باشگاه تراکتورسازی در اعلام میزان مصدومیت بازیکنانش رویه عجیبی در پیش گرفته است.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی حالا که فقط دو هفته از پایان لیگ برتر گذشته است، چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است. بعد از پارگی رباط صلیبی هادی محمدی دو بازیکن دیگر این تیم به نام های عارف آقاسی و سینا عشوری هم با مصدومیت مواجه شدند و به تناوب در دو هفته ابتدایی لیگ برتر غایب بودند. مساله مهم در این خصوص شیوه عجیب مسئولان تراکتورسازی در اعلام میزان مصدومیت بازیکنان است.

قبل از شروع لیگ برتر عارف آقاسی در جریان دیدار تدارکاتی با گسترش فولاد دچار مصدومیت شد و یحیی گل محمدی اعلام کرد احتمالا چند هفته اول لیگ برتر را از دست می دهد. بعداز این اظهارنظر مسئولان این باشگاه تصحیح کردند که فقط یک مسابقه مقابل استقلال خوزستان غایب است. روز قبل از بازی با استقلال خوزستان اما اتفاق عجیب تری رخ داد، در حالی که بر همگان مشخص بود آقاسی به دیدار با استقلال خوزستان نمی رسد، کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی که ظاهرا از مدیریت تیم به تکذیب مسائل موجود بیشتر از هر چیزی علاقه مند است، از اساس مصدومیت آقاسی را تکذیب کرد! به هر صورت آقاسی مقابل استقلال خوزستان به میدان نرفت.

در جریان مسابقه با استقلال خوزستان سینا عشوری نیز دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد. در حالی که خود این بازیکن ادعا داشت به دیدار با پرسپولیس در هفته دوم نمی رسد، بازهم آقای سرپرست سخن به تکذیب گشود و اعلام کرد مصدومیت عشوری جدی نیست و می تواند تیمش را همراهی کند.

از سوی دیگرکاظم محمودی درباره آقاسی نیز اعلام کرد این بازیکن می تواند  مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی کند! در پیگیری وضعیت مصدومیت آقاسی هفته گذشته مشخص شده بود که رباط صلیبی این بازیکن دچار کشیدگی شده و ۴ تا ۸ هفته زمان برای بهبودی نیاز دارد اما آقای سرپرست این مساله را هم تکذیب کرد! از سوی دیگر مسئولان دیگر باشگاه تراکتورسازی نیز با علم به اینکه رباط صلیبی آقاسی آسیب دیده سعی کردند هرطور شده این موضوع را پنهان کنند. پزشک تیم تراکتورسازی نیز ظاهرا با آنها همراه شد و سوالات خبرنگاران درباره میزان مصدومیت ها را بی جواب گذاشت.

اینکه مسئولان تراکتورسازی درباره اعلام وضعیت مصدومان تیم خود پنهان کاری می کنند، امری بسیار عجیب به نظر می رسد. همین حالا برای دیدار با استقلال تهران در هفته سوم وضعیت سینا عشوری نیز مشخص نیست و متاسفانه کادرپزشکی باشگاه نیز در این باره پاسخگو نیست تا اطلاعاتی به هواداران برسد. هرچند که احتمالا اگر از کاظم محمودی در این باره سوال کنیم، شاید اصل مصدومیت عشوری را نیز تکذیب کند!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو