زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

امری: فشار حضور نیمار به نفع تیم است

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد که از فشار مضاعفی که به خاطر حضور نیمار در تیم بر او اضافه خواهد شد، ترسی ندارد.

سرای نور؛پاری سن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو و فعال کردن بند فسخ قرارداد نیمار، او را به خدمت گرفت. ستاره برزیلی در اولین بازی فصل پاری سن ژرمن که با برتری ۲-۰ این تیم همراه بود حضور نداشت و انتظار می‌رود از بازی های بعد در ترکیب تیمش قرار بگیرد. حال اونای امری مدعی شد که فشار مضاعفی که به واسطه حضور نیمار بر او تحمیل شده، ترسی در او ایجاد نکرده است.

او گفت:” او بازیکنی است که به باشگاه کمک می‌کند یک سطح بالاتر برود. بدون نیمار هم پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است ولی با او کمی بهتر است، کمی بزرگتر. با حضور او در تیم، ما در هماهنگ شدن با بازیکنانی مثل او پیشرفت می‌کنیم. البته که اینجا بازیکنان بزرگی حضور دارند بنابراین حضور نیمار باعث رشد تیم می‌شود. این حقیقت دارد که شور و انگیزه هواداران بیش از پیش شده است. ما از این فشار استقبال می‌کنیم، مثل تمام چیزهای مثبت دیگر. نیمار اینجاست که تیم را کمی جلوتر ببرد، نیمار برای ما بهتر است.

می‌دانم که باشگاه هر کاری انجام داد که اجازه حضور او را در بازی اول ما بگیرد.وقتی آماده بازی می‌شدیم، نیمار در کنار دیگر بازیکنان بود. ما تا دقیقه آخر صبر کردیم که ببینیم می‌تواند بازی کند یا نه. نمی‌دانم در اسپانیا تمام اتفاقاتی که باید رخ داد یا نه ولی می‌دانم که پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای بازی کردن او انجام داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو