زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر تا هفته دوم (جدول)

پس از برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ هفدهم سه بازیکن موفق شدند خود را به صدر ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برسانند، بازیکنانی که پیش از این کمتر نامی از آنها شنیده بودیم.

سرای نور؛در حالی در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم به سر می بریم بازیکنان برخی تیم های شهرستانی موفق شدند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و با عملکرد خود در صدر بهترین های لیگ قرار بگیرند، اتفاقی که باعث شده تا سرخابی های پایتخت کمتر به چشم بیایند و احتمالا این روند تا چند هفته پس از آغاز رقابت ها ادامه خواهد داشت.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر همراه “ورزش سه” باشید:

اول – عیسی آل کثیر، نفت تهران؛ ۳ امتیاز 
مهاجم نفتی ها در هر دو دیدار این تیم در ابتدای لیگ موفق شده گلزنی کند تا یکی از عوامل موفقیت این تیم لقب بگیرد و اکنون با دو گل به صورت مشترک در صدر گلزنان لیگ قرار داشته باشد، آل کثیر در بازی اول تیمش علاوه بر گلزنی یک پنالتی نیز به دست آورد تا هم اکنون با دو گل و کسب یک پنالتی سه امتیازی شود و یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ محسوب شود.

 

اول – ربیع عطایا، ذوب آهن؛ ۳ امتیاز 
هافبک لبنانی ذوبی ها نیز یکی از بهترین های لیگ هفدهم در هفته های ابتدایی بود، او که پیش از این نیز توانسته  نشانه هایی از بازی های خوب خود را به نمایش بگذارد از ابتدای لیگ در ترکیب ثابت ذوبی ها قرار گرفت و در هر دیدار این تیم موثر عمل می کند، عطایا تاکنون یک بار برای اصفهانی ها گلزنی کرده و دو بار نیز با پاس های خود دیگر بازیکنان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده است.

 

اول – ابراهیم صالحی، پارس جنوبی؛ ۳ امتیاز 
پارس جنوبی جم یکی از دو تیمی محسوب می شود که موفق شده حداکثر امتیازات دو هفته ابتدایی فصل را به دست بیاورد، جمی ها که از قوای هجومی بالایی برخوردار هستند توانستند ۷ بار دروازه حریفان را فتح کنند. ابراهیم صالحی یکی از مهاجمان این تیم است که توانسته عملکرد فوق العاده ای داشته باشد، او در دیدار اخیر این تیم موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ارسال کند تا در نهایت با یک گل زده و دو پاس گل یکی از صدرنشینان جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم لقب بگیرد.

 

دوم – علی دشتی، پارس جنوبی؛ ۲٫۵ امتیاز 
دیگر مهاجم جوان پارس جنوبی جم در دو بازی این تیم درخشید و توانست یکی از عوامل موفقیت این تیم لقب بگیرد، دشتی در هر دو دیدار جمی ها در میدان حضور داشته و موفق به گلزنی شده است تا در نهایت یکی از مهاجمان دو گله لیگ هفدهم در دو هفته ابتدایی محسوب شود.

در رده سوم ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم نیز نام ۹ بازیکن به چشم می خورد. بازیکنانی که هر کدام به دلیل گلزنی و یا ارسال پاس گل موفق شدند دو امتیاز به دست بیاورند.

آلویز نانگ، امین قاسمی نژاد، امید سینگ، مهدی رجب زاده، مهدی ترابی، محمد عباس زاده، مهدی مومنی، محمد نزهتی و لوسیانو پریرا نیز بازیکنانی هستند که در دو هفته ابتدایی لیگ موفق شدند دو امتیاز به دست بیاورند.

 

توضیح جدول:
بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل شوند یک امتیاز به دست می آورند، بازیکنانی که موفق به کسب پنالتی شوند در صورت گل شدن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن نیم امتیاز مثبت به دست می آورند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو