زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

نقی‌زاده: می‌خواستم بروم، گسترش نگذاشت

هافبک تیم گسترش فولاد اعلام کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

سرای نور؛درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: در بازی با ذوب آهن ما هرگز مستحق دریافت ۳ گل از حریف نبودیم. این بازی باید حداقل مساوی به پایان می رسید. ما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم و ذوب آهن روی دو ارسال از جناحین و شوت رجب زاده به ۳ گل رسید.

وی ادامه داد: در این مسابقه بدشانس بودم. اگر شوتی که زدم و به تیر دروازه برخورد کرد گل می شد، بازی یک بر یک بود و شرایط تغییر می کرد. این گل می توانست روند بازی را عوض کند. با این حال در آینده با هماهنگی و آمادگی بیشتر نتایج بهتری کسب می کنیم.

نقی زاده درباره کاپیتانی گسترش فولاد و اینکه در نیمه دوم بازوبند را به آندرانیک تیموریان داد، افزود: برای من افتخاری بود که کاپیتان گسترش فولاد باشم. البته با حضور آندرانیک تیموریان ادب حکم می کرد که بازوبند را به آقا آندو بدهم و این کار را انجام دادم.

هافبک گسترش فولاد با اشاره به نتایج ضعیف تیمش گفت: حدود ۸۰ درصد تیم ما تغییر کرده و نفرات جوانی اضافه شدند. در این شرایط نیاز به زمان داریم. البته باید در چند پست تقویت هم بشویم تا بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم و انشاءالله مثل پارسال در رده خوبی قرار بگیریم.

نقی زاده درباره اینکه شاید بازی های خوبش در گسترش فولاد به چشم نیاید، تاکید کرد: من قبل از شروع فصل پیشنهاد های زیادی داشتم که جا دارد از همه مربیانی که با من تماس گرفتند، تشکر کنم. با این حال قراردادم با گسترش فولاد مانع جدایی ام شد. به هر حال بعد از صحبت با مدیران گسترش فولاد تصمیم گرفتم به کارم در این تیم ادامه دهم و امیدوارم سال خوبی را سپری کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو