زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

نصرتی: بله، شجاع مثل من است!

مدافع تیم نفت تهران اعتقاد دارد پاسخ انتقادها به سن و سال بالای بازیکنان تیمش با نتایج خوب داده شده است.

سرای نور؛درباره شرایط نفت تهران، کسب دو نتیجه خوب در ابتدای لیگ، دیدار با پرسپولیس، تقابل با برانکو ایوانکوویچ، شباهت خودش با بازی شجاع خلیل زاده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

در مدت کوتاه، تفاهم پیدا کردیم
شرایط تیم نفت خوب است. با اینکه تیم ما دیر جمع شد و بازیکنان شناخت زیادی در همه زمینه ها از یکدیگر نداشتند، اما توانستیم در همین مدت کوتاه تفاهم پیدا کنیم. خوشبختانه در دو هفته ابتدایی هم نتایج مطلوبی کسب کردیم و انشاءالله بتوانیم با تمرینات خوب بدنسازی و هماهنگی بیشتر این روند را ادامه دهیم.

فاکتور مثبت نفت همدلی است
مهم ترین فاکتور در تیم نفت تهران وفاق و همدلی است که بین همه ارکان تیم به وجود آمده است. این رفاقت به ما بسیار کمک می کند تا بتوانیم در جریان مسابقات عملکرد خوبی برجای بگذاریم.

در همه جای دنیا مدافعان بالای ۳۰ سال سن دارند
فکر می کنم با بازی هایی که در دو مسابقه اخیر انجام دادیم، پاسخ انتقادها را به خوبی دادیم. آنهایی که می گفتند تیم ما مدرسه پیرمردها شده و بازیکنان مسن در آن حضور دارند، حالا حرفی برای گفتن ندارند. از طرف دیگر باید به این نکته توجه کنید که در همه تیمهای بزرگ دنیا هم مدافعان بالای ۳۰ سال سن دارند. حتی گلرها نیز باید باتجربه باشند. در خط دفاع جای کوچکترین اشتباهی نیست و به همین خاطر باید بازیکنان تجربه بالایی داشته باشند.

بازی سختی با پرسپولیس داریم
بازی با پرسپولیس برای ما بسیار دشوار خواهد بود. پرسپولیس در ۲، ۳ سال اخیر یکی از باثبات ترین تیم های لیگ برتر بوده و مجموعه خوبی از نظر کیفی دور هم جمع شده است. در راس این تیم هم برانکو ایوانکوویچ حضور دارد که مربی بزرگی است و با بازیکنان مستعد و خوب توانسته تیم مقتدری بسازد.

همیشه سعی کردم پاسخ اعتماد برانکو را بدهم
برانکو مربی است که برای من بسیار زحمت کشیده است. من هم همیشه سعی کردم جواب زحمت هایش را بدهم. در زمانی که شاگرد او در تیم ملی بودم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و با گل های حساسی که به ثمر رساندم، توانستم پاسخ اعتمادش را بدهم. گلی که مقابل عمان در جام ملت ها زدم و همچنین گل صعود به جام جهانی از مهم ترین صحنه های ماندگارم در تیم ملی است.

من پسر برانکو نبودم
اینکه می گفتند من پسر برانکو در تیم ملی بودم، درست نیست. او مربی بزرگی است و همیشه دوستش داشته و دارم . الان هم برایش احترام قائلم و قبل از بازی این هفته نیز قطعا به سمتش می روم و رخصت می گیرم.

نفت شعبه دوم پرسپولیس نیست
تیم ما پرسپولیس دوم نیست؛ پرسپولیس هیچ شعبه دیگری ندارد . به هر حال درست است که من و چند نفر دیگر افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته ایم اما مثلا خودم در پاس تهران، تراکتورسازی و … نیز بازی کردم و نباید گفت نفت شعبه دوم پرسپولیس است.

شباهت با شجاع؟
شجاع خلیل زاده مدافع بسیار خوبی است. او فاکتورهای مثبتی دارد که در جریان مسابقات به چشم می آید و سبک بازی اش را متمایز می کند ولی فکر می کنم شجاعت بیش از حد گاهی اوقات کار دستش داده است. فکر می کنم من هم چند سال قبل شبیه شجاع بودم. بعضی مواقع شجاعت زیاد باعث اشتباه هایی می شد و از این جهت می توان مقایسه بین من و خلیل زاده انجام داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو