زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

تلاش بارسا برای کاهش قیمت دمبله

مدیران بارسا در تلاش هستند عثمان دمبله، ستاره جوان دورتموند را با قیمتی پایین تر از این باشگاه به خدمت بگیرند.

سرای نور؛بارسا معتقد است که رقم درخواستی دورتموند که حدود ۱۰۰ میلیون یورو است، بیش از حد بالاست و آنها می‌توانند با مذاکره این رقم را کاهش دهند. به نظر می‌رسد ۲۲۲ میلیونی که بارسا در ازای نیمار از پاری سن ژرمن دریافت کرد، برای جبران تمام ضعف های تیم کافی نبوده است. بارسا کوتینیو را مد نظر دارد که قیمت بالایی خواهد داشت و مطمئنا بیشتر بودجه صرف خرید او خواهد شد. اینیگو مارتینز نیز مورد توجه بارسلونا است که آبی اناری ها قصد دارند با پرداخت رقم فسخش او را به خدمت بگیرند.

دورتموند نیز در ازای دمبله ۱۰۰ میلیون یورو از بارسا می‌خواهد که این رقم می‌تواند معادلات بارسا را در نقل و انتقالات به هم بزند و از همین رو آبی اناری ها به فکر کاهش قیمت دمبله هستند.

در چند روز اخیر مذاکرات با دمبله تایید شده و در حالی که تیم های دیگری مثل رئال مادرید نیز به دنبال جذب ستاره فرانسوی هستند، ولی دمبله بارسا را به همگی ترجیح می‌دهد. با این حال، ترجیح او برای این انتقال کافی نیست و بارسا در تلاش است دورتموند را متقاعد کند با رقم پایین تری این انتقال راه نهایی کند. در حقیقت بارسا در صورتی که ۱۰۰ میلیون برای دمبله بپردازد، برنامه ریزی هایش به هم خواهد ریخت و تکلیف خریدهای جدیدش نامشخص خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو