زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

بهترین برد تاریخ پدیده چگونه رقم خورد؟

بهترین و پرگل ترین برد تاریخ باشگاه پدیده در لیگ برتر مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ هفدهم رقم خورد، نتیجه ای که خوش بین ترین طرفدار این تیم تصور آن را نمی کرد.

سرای نور؛پدیده در اولین میزبانی فصل با تمام حرف و حدیث هایی که پیرامون پذیرایی از رقیب سرسخت و مدعی خود در ورزشگاه امام رضا(ع) رقم خورده بود از سپاهانی ها در ورزشگاه ثامن میزبانی کرد و موفق شد در یک بازی رویایی و به یادماندنی بهترین برد تاریخ خود را با برتری ۴-۰ برابر سپاهان زلاتکو کرانچار به ثبت برساند. به همین بهانه نگاهی انداختیم به اتفاقاتی که زمینه این برد تاریخی را برای مشهدی ها به ارمغان آورد.

درخشان مثل قاضی
نمایش درخشان قاضی در خط حمله و آمادگی بالای او نشان از بازگشت ملی پوش سابق به روزهای اوج دارد.قاضی علاوه بر گلزنی در خط حمله به عنوان مردی تعیین کننده نقش به سزایی در به هم ریختگی ساختار تدافعی سپاهان داشت و همین فرصت را برای سایر بازیکنان پدیده فراهم کرد تا نام خود را در جدول گلزنان این بازی به ثبت برسانند.

 

با انگیزه مثل مرادمند
بازیکنی که در تیم های پایه سپاهان در فوتبال اصفهان رشد کرد اما اعتمادی برای اضافه شدن به تیم بزرگسالان ندید در کوچ به مشهد یکی از ستون های اصلی پدیده لقب گرفت. مرادمند این بار هم در مصاف با باشگاه سابق  نمایش بی نقصی داشت. او نه تنها در کارهای دفاعی بلکه در حملات تیمش نیز نقش پررنگی داشت. پدیده با گل زودهنگام مرادمند توانست تمرکز و نظم شاگردان کرانچار را بر هم بزند.

تماشاگران اصفهانی
اصفهانی های حاضر در ورزشگاه ثامن با شور و حرارت و تعصب خاصی تیم خود را تشویق می کردند. حتی گل های خورده زیاد هم باعث نشد تا آنها دست از حمایت خود از تیم محبوبشان بردارند. آنها به خوبی می دانند کرانچار کاربلد است و نمی خواهند سپاهان از همین ابتدای لیگ وارد حاشیه شود.

 

هواداران مشهدی
پدیده باید قدردان حمایت همین دو سه هزار هواداری شود که با وجود مسافت زیاد خودشان را با هر رنج و مشقتی به ورزشگاه ثامن می رسانند. مهاجری و شاگردانش خوب می دانند حالا که قرار به بازی در ثامن است، کسب نتایج درخشان مثل نتیجه ای که در برابر سپاهان رقم خورد می تواند رغبت فوتبالدوستان خراسانی را برای کشاندن به ورزشگاه افزایش دهد. آنطور که از شواهد پیداست، ورزشگاه امام رضا مشهد به این زودی ها میزبان مسابقات لیگ نیست و درهای آن همچنان به روی فوتبالدوستان بسته است. پس چاره ای جز کسب نتایج دلخواه هواداران در ثامن نیست چون آنها رنج حضور در این ورزشگاه را تنها به خاطر نتیجه گرفتن تحمل می کنند.

 

عاقبت قیچی زدن توی صورت قاضی!
در دقایق پایانی دیدار پدیده مقابل سپاهان حرکت خطرناک مهاجم خارجی اصفهانی ها روی صورت قاضی که برای کمک به خط دفاعی تیمش عقب آمده بود، باعث درگیری نسبتاً شدیدی میان بازیکنان دو تیم شد. موضوعی که مهاجری در نشست خبری پس از بازی هم به آن اشاره کرد و از داور مسابقه بابت جریمه نشدن بازیکن زردپوش گلایه کرد.

 

اولین کلین شیت شهاب
شهاب گردان در دیداری که خیلی به زحمت نیافتاد توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او در حالی اولین کلین شیت فصل خود را به ثبت رساند که در دیدار هفته گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شده بود. گردان برابر تیم سابقش انگیزه بالایی داشت و با وجود مصدومیت و درد از ناحیه ران پای چپ مقابل سپاهان درون دروازه پدیده ایستاد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو