زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

دوچاتینیر هلندی سرمربی خونه به خونه شد

بعد از کنار رفتن مربی بومی از نیمکت رهبری خونه به خونه این باشگاه در آستانه آغاز فصل جدید لیگ دسته اول یک مربی هلندی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

سرای نور؛تون دو چاتینیر مربی هلندی که در دوران فوتبال خود در تیم اوترخت یکی از چهره های سرشناس بود به عنوان سرمربی جدید باشگاه خونه به خونه منصوب و امروز وارد ایران شد تا در فاصله یک روز تا بازی با مس رفسنجان هدایت تیم را در دست بگیرد.

 

تون دوچاتینیر هلندی که در مقاطعی در کره جنوبی و باشگاه آنژی روسیه به عنوان دستیار دوم گاس هیدینگ فعالیت می کرد در حالی راهی بابل شد تا هدایت خونه به خونه را در دست بگیرد که تا دیروز هدایت تیمی دسته دومی در هلند را برعهده داشت که با پیگیری های باشگاه خونه به خونه رضایتنامه این مربی برای کوچ به ایران صادر شد.

 

دوچاتینیر به همراه خود یک مربی هلندی خواهد آورد ضمن این که قرار است علیرضا امامی فر و مهرداد خانبان نیز به کادر فنی جدید خونه به خونه اضافه شده و وظیفه آماده سازی تیم را برای این فصل از رقابت های لیگ دسته اول برعهده داشته باشند. سرمربی هلندی امروز در حالی در بابل به آخرین جلسه تمرینی نظارت خواهد داشت که طبق برنامه این تیم فردا باید در هفته اول رقابت های این فصل به مصاف مس رفسنجان برود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو