زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

پرسپولیس به دنبال دو برد برابر الاهلی

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با شکست الاهلی عربستان در دور یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می تواند رکوردهای تازه ای برای باشگاهش خلق کند.

سرای نور؛این روزها اخبار زیادی از الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد مبنی براینکه تیم عربستانی برای جدال با قهرمان ایران در حال تجهیز خود است.
با این حال و در شرایطی که حریف عربستانی هر روز بازیکنان مطرح و گران قیمتی را به خدمت می گیرد پرسپولیسی ها با برانکو امیدوار به صعود به جمع چهار تیم نهایی آسیا هستند.

پرسپولیس در حالی باید با الاهلی بازی کند که تا به حال در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم عربستانی نرفته است با این وجود پرسپولیس از مجموع ۱۴ بار جدال رودر رو با نمایندگان کشور عربستان در لیگ قهرمانان در چهار بازی پیروز شده است. این در حالی است که ۵ باخت و ۵ تساوی از بازی های رودرروی دوتیم برای نماینده ایران در یک چهارم نهایی به دست آمده است.

پرسپولیس با برانکو اگر بتواند در دوبازی پیش رو مقابل الاهلی به یک پیروزی و یک مساوی برسد آن وقت تعداد بردهای پرسپولیس مقابل نمایندگان عربستانی با باخت هایش برابر می شود. اما دو پیروزی پرسپولیس در این مسابقات می تواند آمار پرسپولیس مقابل تیم های عربستانی را به نفع نماینده ایران تغییر دهد.

پرسپولیس در صورت برد در هردوبازی می تواند با نتیجه ۶ بر ۵ برنده جدال های رودررو با تیم های عربستانی باشد. رکوردی که خلق آن می تواند سرخ های ایران را در مسیر خوشبختی قرار دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو