زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

دسوزا – السوما؛ زوج آتشین الاهلی مقابل پرسپولیس

خرید جدید باشگاه الاهلی ورود جنجالی به جده خواهد داشت چون رسانه های این کشور پرده از رازهای پنهان این بازیکن در برزیل برداشتند.

سرای نور؛در ادامه ریخت و پاش های تابستانی برای بستن تیمی رویایی و مدعی قهرمانی در عربستان و آسیا سران الاهلی این بار به سراغ مهاجمی ۲۸ ساله و گلزن از باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان رفتند و لئوناردو دسوزا را به خدمت گرفتند، بازیکنی که در بدو ورود به جده برای حضور در مراسم معارفه با جنجال های فراوانی روبرو شد.

رسانه های سعودی با اشاره به اتفاقات حاشیه ای در زندگی خصوصی این بازیکن برزیلی مدعی شدند دسوزا به دلیل مصرف مشروبات الکلی و رانندگی غیرقانونی در برزیل در تصادفی  باعث قتل یکی از هموطنانش شده که پرونده این موضوع هنوز در دادگاه های برزیل باز است به همین خاطر هر لحظه امکان دارد تا این بازیکن زندانی شود.

 

در همین حال باشگاه الاهلی مدعی شد لئوناردو دسوزا امروز وارد شهر جده می شود تا بعد از شرکت در تست های پزشکی و امضای قرارداد نهایی در مراسم معارفه ترتیب داده شده برای او مقابل دیدگان طرفداران الاهلی شرکت کند. بنا به ادعای رسانه های منتسب به الاهلی دسوزا در کنار عمرالسوما زوج خط حمله این تیم در رقابت های پیش رو از جمله مصاف با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو