زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -

پیش بازی آرسنال – چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در دیدار کامیونیتی شیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛لیگ برتر هفته آینده شروع خواهد شد و دو تیم چلسی و آرسنال، اولین محک جدی خود را پیش از شروع لیگ خواهند خورد.

آرسنال

این اولین باری است که آرسنال  با هدایت ونگر به پیشواز فصلی خواهد رفت که در چمپیونزلیگ حضور ندارد. توپ چی ها فصل گذشته لیگ را در رده پنجم به پایان رساندند و این بدین معناست که آنها فصل آینده در لیگ اروپا بازی خواهند کرد و انتظار می‌رود این فصل در لیگ بهتر از فصول گذشته کار کنند.

پس از نتایج فصل گذشته، فشارها بر ونگر برای کنار کشیدن بسیار بالا گرفت ولی او با قهرمانی در جام حذفی، قرارداداش را با باشگاه تمدید کرد و همچنان روی نیمکت آرسنال خواهد نشست.  حالا این روزها اصلی ترین موضوع درباره آرسنال، قرارداد الکسیس است که تنها یک سال اعتبار دارد و هنوز تمدیدی در کار نبوده است.

آرسنال در پیش فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و نمی‌توان قضاوت درستی درباره عملکردشان داشت. با این حال آنها ۱۴ بار موفق به کسب این جام شده اند که شامل دو جام در سه سال اخیر می‌شود. توپچی ها هفته آینده مقابل لستر اولین بازی شان را انجام خواهند داد و در ۵ بازی اول باید به مصاف لیورپول و چلسی بروند و از همین رو باید با قدرت پا به میادین بگذارند.

چلسی

شاگردان کونته قهرمان لیگ برتر شدند و حالا کونته معتقد است که سخت ترین فصل دوران مربی گری پیش رویش است. شاید تکرار موفقیت های فصل گذشته چلسی بسیار بعید باشد. کسب ۳۰ پیروزی در یک فصل باعث شد تا در نهایت قرارداد کونته تمدید شود.  سرمربی ایتالیایی مطمئنا در این بازی با حواس جمع به اتفاقاتی که بین دو تیم در لیگ برتر رخ داد دقت خواهد داشت.

شکست مورینیو در دیدار کامیونیتی شیلد به همراه چلسی مقابل آرسنال باعث شد تا همه به ضعف روحی تیم مورینیو پی ببرند و آنها در ادامه فصلی فاجعه بار را پشت سر گذاشتند. حال باید دید اتفاقات برای کونته نیز تکرار خواهد شد یا او می‌تواند جلوی  تکرار فصل سوم مورینیو را بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو