زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شاهین رامسر زاگرس:

تمام تولیدات ما در نمایشگاه ایرانی است و نیاز به حمایت بیشتر داریم

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شاهین رامسر زاگرس گفت:تمام تولیدات ما در نمایشگاه ایرانی است و نیاز به حمایت بیشتر و بازارچه‌های طولانی درفصل‌های بهار و تابستان داریم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،بیژن کوه بلوری مجری شرکت نمایشگاهی شاهین رامسر زاگرس در گفت وگو با سرای نور با اشاره به این نمایشگاه افزود: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌ها در شهرستان نور با ۵۰ غرفه برپا شد که ۳۰ غرفه آن متعلق به صنایع دستی و ۲۰ غرفه مربوط به سوغات استان‌های مختلف کشور است.

 

وی گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه بازدید گردشگران و مسافران ساحل شهرستان نور از صنایع دستی و نشان دادن فرهنگ سنت‌های دیرین و زنده نگه داشتن کارهای هنری و صنایع دستی ایران و هدف از ارائه سوغات استان‌های مختلف (تبریز، اصفهان، کرمانشاه، کردستان ، مازندران، گیلان و …) نیز در این نمایشگاه آشنایی با فرهنگ تنوع و سوغات استان‌های مختلف کشوراست.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شاهین رامسر زاگرس تصریح کرد: هدف اصلی از این نمایشگاه‌ها که با مدت طولانی با همکاری فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، شهرداری، نیروی انتظامی، صنعت معدن، تجارت برگزار می‌شود، حمایت و معرفی هنرمندان صنایع دستی کشور است که امیدواریم  مسئولان برای زنده نگه داشتن هنر ایرانی که ریشه در فرهنگ کهن ما دارد و انتقال آن به نسل آینده در این زمینه حمایت بیشتری از هنرمندان داشته باشند.

 

کوه بلوری تصریح کرد: تمام تولیدات ما در نمایشگاه ایرانی است و نیاز به حمایت بیشتر و بازارچه‌های طولانی درفصل‌های بهار و تابستان داریم.

وی در مورد مکان و آب رسانی به نمایشگاه افزود: اگر امسال شهرداری برای نمایشگاه مکان بهتری در مرکز ساحل شهر نور به این نمایشگاه اختصاص می‌داد با استقبال بیشتر، بازار بهتری برای هنرمندان ایجاد می‌شد.

گفتنی است این نمایشگاه در شهریور در ساری و نوشهر و در مهر ما در شیراز برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو