زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -

عباسی: به اندازه دو روز با تاج حرف دارم

مدیرعامل سیاه جامگان می گوید اگر مسئولان فوتبال به باشگاه ها کمک نمی کنند لااقل حقوق شان را بدهند. دائم به ما می گویند بدهکار هستید، کسی نیست در این میان بگوید شما چقدر به باشگاه ها بدهکار هستید؟

سرای نور؛علی عباسی در رابطه با اوضاع تیم سیاه جامگان و نتایج خوب این تیم در آغاز لیگ هفدهم و اوضاع مالی باشگاه به صحبت پرداخت. او درباره موفقیت در دو بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: این نتایج برای ابتدای راه خوب است، تلاش بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیم در نهایت باعث شد تا در دو بازی ابتدایی چهار امتیاز به دست بیاوریم آن هم در دیدارهایی که بسیار سخت بود، در بازی اخیر ما در زمین ناهموار رشت و در برابر هواداران پرشور سپیدرود به میدان رفتیم، حریف ما بازی خوبی به نمایش گذاشت اما بازیکنان فشار زیادی به آنها وارد کردند و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.

 

او ادامه داد: از نظر آماری در لیگ هفدهم بهترین آغاز را در مجموع سه فصل حضورمان در لیگ برتر داشتیم و انتظار آن را هم داشتیم، ما اصرار داشتیم آقای میثاقیان در تیم بمانند چرا که می دانستیم ایشان با انگیزه کار می کند و می تواند هم از نظر فنی و هم از نظر انگیزشی تیم را در شرایط خوبی قرار دهد. مطمئن باشید در بازی های بعدی از تیم ما بیشتر خواهید شنید.

مدیرعامل سیاه جامگان درباره شرایط مالی این تیم گفت: کارهایی که باید الان رخ می داد را انجام دادیم و در حال حاضر شرایط خوبی داریم، از بدهی های گذشته مان نیز درصدی را پرداخت کردیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم شرایط جدیدی را به وجود بیاوریم.

 

عباسی که حرف های زیادی در رابطه با طلب های این باشگاه دارد در این باره گفت: متاسفانه هر بار پیش از آغاز لیگ می شنویم که فلان تیم ها به دلیل بدهکاری نمی توانند در مسابقات شرکت کنند، هیچ پولی نمی دهند و دائم می گویند فلان تیم بدهکار است، نمی دانم جریان طلب باشگاه ها چه زمانی باید روشن شود؟ اینکه دائم می گویند فیفا با باشگاه های بدهکار برخورد می کند، فیفا اگر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات را پی گیری کند چه اتفاقی می افتد؟

او ادامه داد: یک روزی باید حق این فوتبال داده شود تا قیامت که نمی توان از پول دولت در فوتبال هزینه کرد، حالا اگر کمک نمی کنند لااقل حقوق ما را بدهند. دائم به ما می گویند بدهکار هستید، کسی نیست در این میان بگوید شما چقدر به باشگاه ها بدهکار هستید؟ با اولتیماتوم فیفا زنگ خطر برای باشگاه های ایرانی به صدا درآمده است و با این حساب باید طلب ها پرداخت شود تا باشگاه های خصوصی بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

مدیرعامل مشهدی ها در ادامه گفت: آنقدر حرف دارم که اگر آقای تاج را ببینم دو روز می توانم با او صحبت کنم، چرا طلب های مربوط به باشگاه ها نقد نمی شود؟ باشگاهی مانند سیاه جامگان با پول شخصی زنده است چرا باید از ۲ میلیارد طلب خود ۵۰۰ میلیون بگیرد؟ قطعا این ارقام برای ما اهمیت دارد نه باشگاه های دولتی و صنعتی، من با ۵ میلیارد تیمم را بستم آیا باشگاه های دولتی و صنعتی هم با این رقم بستند؟ متاسفانه به دلیل تعدد باشگاه های دولتی و صنعتی این گونه حرف ها خریداری هم ندارد.

 

عباسی در پایان گفت: متاسفانه آنقدر درگیر حواشی و عزل و نصب ها در فوتبال شدیم که از اصل موضوع غافل ماندیم، در باشگاه های خارجی ۶۵ درصد بودجه باشگاه ها از پخش تلویزیونی تامین می شود در ایران چطور؟ آنها هزینه های کلان می کنند و می دانند خیلی سریع باز می گردد اما در ایران ابدا اینگونه نیست، امیدوارم به فریاد تیم هایی مانند تیم ما برسند تا بتواند همچنان در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو